Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  station 2 nu
  • #1   3. maj 2010 vi optager det så ser vi det senere.. men skal se det..:D er jo med schæfere..:D er det godt??

• #2   3. maj 2010 Ja... men er lidt svært.. hver gang en hund gøer begynder min at gø... så lidt besværligt... og må se det uden lyd smiley

• #3   3. maj 2010 Jep smiley

• #4   3. maj 2010 og hvorfor kalder de den Pitt for en Bull Terrier... så træls..

• #6   3. maj 2010 Ja det rigtig spændene , så du må glæder dig til senere smiley

Kan dog ikke lide at se når betjentene fanger de hunde der forbudte, syntes det ser lidt voldsomt ud , selvom de bare gør deres arbejde .

• #7   3. maj 2010 Hunden.. ok ja jeg hørte det som Bull Terrier... men lidt svært har en hund som ligger og larmer pga lyden fra tv... det er altså ikke nemt smiley

• #8   3. maj 2010 jeg gør også... Synes det er spændende og se hvor mange forskellige racer de bruger derover til alle de forskellige opgaver de laver.

Louise- du er ikke den eneste med det problem. Bella mener også der lige skal enten gøs knurres elelr bare sådan laves lyde af de hunde der er i fjernsynet. Det kunne jo tænkes de ville lege ikk.....

Hmmm tossede hund.

• #10   3. maj 2010 Mosekonen.. i dk bruges der også mange racer... man ser dem bare ikke så meget i tv.. smiley

• #12   3. maj 2010 Louise- ja har da også set der blvier brugyt andre racer i DK. Men ikke så mange som i England :o)

Men man bruger vel stortset næste de samme racer kunne jeg forestille mig.

• #13   3. maj 2010 Hunden.. haha... den er da bare erotisk buttet.

• #14   3. maj 2010 Ja, jeg ser det.. Elsker at se hunde arbejde smiley

Hunden,
    flere gange siger de "til hunden hentes, eller hvis man vurderer den er ulovlig, bliver den aflivet".. Så jeg tror faktisk de er okay strenge? Ved ikke om de er lige så blødsødne som her i DK?..

Selvfølgelig skal de hunde indfanges, men ååh, hvor er det svært at se sådan nogle bange hunde :S

• #15   3. maj 2010 Det er en tæve-malinois der er på nu smiley

• #16   3. maj 2010 Mosekonen... ved med sikkerhed... Schæfer og Lab selvfølgelig... men også Kerry Blue Terrier, springer spaniel FT, Malinois.. og ja så er der vist Riesenschnauzer... Dobbermann.. Rottweiler.. de sidste tre ved jeg ikke om der pt er godkendte hunde i dk..

• #18   3. maj 2010 og så er der lige kommet en ny Schæfer tæve .. den første tæve i lang tid, så det bliver spændende om den bliver godkendt...

• #19   3. maj 2010 Louise- det var da alligevel en god liste.... Så blev jeg også det klogere i dag :o)

• #20   3. maj 2010 Ja jeg synes det er fedt med flere racer.. det gør det lidt mere interessant.

• #21   3. maj 2010 Mine to hunde sidder trofast foran fjernsynes hver gang der er noget med hunde og ser med.. smiley det er sååå hygge..:) hihi

• #22   3. maj 2010 Jeg synes nu også det er hyggeligt Bella ser med. Men det må meget gerne være uden lyd, så kan vi andre hører hvad de siger hehe

• #23   3. maj 2010 Hmm... ikke så meget hygge her.. Elmo tror vist at han skal passe på... og ja det er ikke lige sådan at træne væk synes jeg....

• #24   3. maj 2010 Så det også lige ;o )
    Nej hvor fik jeg det dårligt da den hund de fangede hylede sådan,, Puha

Men Hannibal ligger i sofa´en og følger med uden lyd hehe

• #25   3. maj 2010 Jeg synes det var spændende nok....

Og her træner vi videre... og dropper lidt Animal Planet.. og andre trælse programmer med larmende hunde smiley

• #26   3. maj 2010 Hvis det dog bare kun var Elmos hoved som drejede... han kan knurre, så man tror han er en hund på 100 kg og ikke de 16 kg som han nu er.... sååååå træls.. og ja det går ikke i en lejlighed.... så dyreprogrammer uden lyd... eller bare noget uden for mange dyr smiley

• #27   3. maj 2010 Jeg har skrevet en klage over det indslag med den første pitt, det var et MEGET usagligt indslag, jeg er helt enig om at de ulovlige hunde ikke skal være der men jeg synes ikke indslaget var sagligt især da betjenten allerede da hun ser en MEGET glad og kærlig hund fortæller hvor farlige de er og at de kun venter på at spise børn og andre hunde og at de er meget aggresive og det var slet ikke tilfældet med den første hund de viste... Desuden er hendes håndtering af hunden jo helt galt... Og hvor meget tror hun slev på at hunden ville løbe hjem, hvis den kunne føle at ejeren er utryg, min hund ville bestemt ikke gå hjem uden mig....

Jeg synes bare at så snart tv2 ser sit snit til at svine muskel/kamphunde til så gør de det uanset hvad billederne viser....

• #28   3. maj 2010 Ja, King han er sku lidt underlig... han reagerer overhovedet ikke på de lyde, der kommer fra tv'et - jo måske en dør, der knirker eller lign., men ikke hunde der gør... men det er egentlig temmelig rart smiley
    Og så elsker jeg i øvrigt at se politihundene i arbejde... de er jo intet mere end fantastiske smiley

• #29   4. maj 2010 Lisbeth H

Jeg tvivler meget på TV2 har vist det her program for at svine muskelhunde til.

Det er et program der følger britisk politi og deres arbejde med hunde, som mange finder interresant og ikke et program om muskel/kamphunde.

• #30   4. maj 2010 Jeg ville nok ikke sende en klage men jeg ville give Lisbeth ret, der var noget i den håndtering og hendes adfærd (politi kvindens) som jeg ikke brød mig og samtidig blev der sagt en masse ting som jeg godt nok blev forarget over at høre specielt omkring det at HUN var den eneste der kunne klare sådan en hund og at pittbull og politi hunde ALDRIG kunne sammen.

Når jeg en gang imellem ser animal planet og deres dyrepoliti programmer så håndtere de også pitbulls og der er fremgangs måden som ved alle andre hunde. Ved godt at man i de stater ikke ser hunden som ulovlig, men vil det sige at fordi hunden er ulovlig så skal den behandles som skidt.

• #31   4. maj 2010 Opfattede det slet ikke som pitt skulle svines til, men derimod at de engelske politi havde kæmpe problemer med de ulovlige hunde, og hvor bekæmper dem, i modsætning til det danske politi.....

Synes generelt det er gode programmer, hvor man ser hunde udfører et godt stykke arbejde

• #32   4. maj 2010 Jeg syntes helt klart også at politiet der ovre gør en kæmpe indsats for at komme problemet til livs, men jeg syntes bare at man i Danmark skal se på hvor stort problemet er nu og hvor STORT det kan blive.

Undersøgelser viser at efter pitbullen blive ulovlig i England har der aldrig før været så mange af dem i landet og flere af dem bliver brugt til hundekamp end tidligere.

Resultat af ulovliggørelsen (efter min mening): Så er det nu de forkerte typer som der gerne vil have en "farlige og ulovlig" hund der anskaffer sig dem og bruger dem til ulovlige hundekampe

• #33   4. maj 2010 Nu er programmet ikke et dansk program - og Station 2 sender gerne programmer fra forskellige lande med hver sin kultur og hver sin måde at håndtere kriminalitet på. Må indrømme at jeg ikke så starten og derfor heller ikke så, hvordan hundene blev omtalt. Men jeg ved, at der i mange udsendelser er blevet slået hårdt ned på de "mørke" kriminelle, klager folk så over racisme? Det er klare udtalelser med fordomme om de hjemløse, om de fattige, om hundeejerne til div. hunderacer, om forældre til kriminelle børn osv osv osv... Og hvert land gør tingene, og omtaler tingene, på hver sin måde. Det er ikke TV-2 pligt at sortere programmer fra pga. ganske få "nedladende/stødende" udtalelser. Er det derimod en udsendelse kun om kamphunde, kun om de "mørke", kun om de kriminelle børn, så har TV-2 et helt andet ansvar for at oplyse om, at programmet kan virke stødende.
    Den her udsendelse omhandler kun politiets indsats med deres hunde - og deres forsomme må stå for eget ansvar.
    Det er utroligt spændende at se hundenes arbejde, og det er spændende at se forskelligheden i arbejdet fra land til land - og det er DET, man skal fokusere på. Så må man lukke ørerne for de udtalelser, man ikke kan lide og tænke på, at det ikke er sådan, det sker herhjemme.
    Personligt elsker jeg at se Station 2, og det samles vi om her i familien smiley

• #34   4. maj 2010 Var på ingen måde imponeret over det politihundearbejde man så i programmet. Bla. hundenes søgearbejde. Nøj, hvor var det dårligt!
    Den hund man så var til en konkurrence, havde et tyndt greb i ærmet og hvad søren ville figuranten dog gøre, hvis der kom en hund der kunne tag et fuldt greb.

• #35   4. maj 2010 Jeg er helt enig i at når de nu er ulovlige skal de heller ikke være der, men det var en HELT fredelig hund og en ganske alm. mand i pænt tøj og en rolig mand på ingen måde en trussel mod nogle... Og alligevel siger DEN DANSKE stemme i baggrunden at ingen vil kramme med sådan en hund og at de er farlige...

Desuden er det bare ikke lige nu hvor der er så meget om farlige hunde i Danmark at vi har brug for at medierne gør det til at endnu større problem end det er...

Kommentér på:
station 2 nu

Annonce