{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  station 2 nu
  • #1   20. feb 2006 Smutter lige ind og kikker

• #2   20. feb 2006 narkomaner burde ikke have hunde .... blir s¨å sur over såen noget...

• #3   20. feb 2006 Hvorfor bør narkomaner ikke have hunde - hvad gør dem til dårligere ejer end os?

Er de alle ens?

• #4   20. feb 2006 Joooooooo Rikke, grimme grimme dyr*ss*

• #5   20. feb 2006 synd for hundene at de skal leve i sådanne omgivelser

• #6   20. feb 2006 Puha hun så da ikke godt ud, de havde da haft godt fat i hende.

jeg så kun det sidste og ved derfor ikke, hvad der skete forud.

• #7   20. feb 2006 Isabella > det vil jeg overhovedet ikke sammenligne, og egentligt har jeg heller ikke lyst til at kommentere det når jeg kan læse at du sammenligner.

Jeg har i MANGE år arbejdet inden for restaurationsbranchen, og jeg har mødt rigtig mange narkomaner med hunde, og nogle af dem skulle ikke have hund, men nogle af de hunde havde det sgi bedre end rigtig mange andre hunde man læser om.

• #8   20. feb 2006 "Er de alle ens?"

Det var mit spørgsmål.

• #9   20. feb 2006 Vil lige sige at jeg ikke er tilhænger af hunde hos narkemaner... men har til gengæld også set den mest lydige og dresseret amstaff hanhund her i byen og han ejes af en narkoman/alkoholiker.. den hund betyder mere for ham end ham selv.. hunden mangler intet, får mad på bordet hver dag, er aldrig blevet slået (dette ved jeg da jeg selv kommer i de boliger hvor han bor og tit har været inde hos ham pga. mit tidligere arbejde)
    Hunden går ALTID uden snor og selvom vi kommer forbi med Shorty som straks vil snakke går hunden uberørt videre.. den snakker kun med Shorty hvis ejer giver den lov! dette er bare et eksempel på at de også kan være gode ejere..

• #10   20. feb 2006 Men vi behøver vel heller ikke at have samme mening, du har din og jeg min.

Og jeg kan selv svare på mit spørgsmål, for alle narkomaner er ikke ens.

• #11   20. feb 2006 jeg vil da osse gerne vide hvorfor en narkoman ikke må have hunde??

min bror er narkoman, han har godt nok været clean i ca 6 mdr. men derfor er han stadig narkoman, chancen for at han igen ryger på det, er meget stor, han har været clean før og røget på den igen. men jeg ville til enhver tid betro ham min hund.

• #12   20. feb 2006 "Det er så ok men i dette tilfælde ejede en narkoman en hunde der har bidt andre"

Ja, og så er det naturligvis IKKE ok.

Men stadigvæk, de er ikke alle ens.

• #13   20. feb 2006 ja.. men i et andet tilfælde ejede en familie en hund som dræbte et barn..... man kan ikke redde alle over en kam isabella.... og ang. din sammenligning med børn : børn har brug for mere opmærksomhed end en hund.. et barn ved også hvad der er rigtigt og forkert og kan derfor ikke forholde sig til at leve med en narkoman.. hunde ved jo ikke hvordan normale mennesker opfører sig og trives derfor stadig godt ved narkomaner ( så længe de self. behandler hunden godt ) ...

• #14   20. feb 2006 Hvor mange tilfælde kender du til hvor det går dårligt, med undtagelse af dem fra medierne.

• #15   20. feb 2006 Kender flere fra samme sted som den anden som har hunde og behandler dem godt... ud af de 10 bosatte var der 6 som havde hund og kun 1 som ikke behandlede sin hund godt.. hunden blev fjernet af de andre narkomaner og sat i et nyt hjem. Narkomaner har sjældent andre mennesker at tale med end andre narkomaner og derfor har deres hunde så stor betydning for dem da den ikke dømmer dem for deres misbrug men til gengæld giver dem betingelsesløst kærlighed..

• #16   20. feb 2006 Lisette > har været det i rigtig mange år.
    Jeg har som sagt været mange år i restaurationsbranchen hvor jeg har møde mange, og så har jeg været frivillig på et værested for narkomaner også.

• #17   20. feb 2006 Vil ikke forsvare at narkomaner får hund da der da også ses mange hunde som ikke har det godt... vil bare pege ud at ikke alle er ens.
    Tilbage til indslaget om Rotterne.. det er godt nok en uheldig situation og tror da også at ejeren ikke kunne magte disse to hunde... men det må vi så se i næste indslag.. jeg skal hvert fald nok sidde foran skærmen smiley

• #18   20. feb 2006 der er da godt nok osse forskel på narkomaner, der er dem man ser inde ved Mariekirken, og nede bag netto, og så er der dem der er ens bror/søster/fætter/ven whatever, jeg havde da meget svært ved at kalde min bror narkoman, fordi i mine øjne er det dem inde ved kirken og netto der er narkomaner, min bror havde bare et misbrug, damn et wakeupcall min bror gav mig, og jeg er i dag i stand til at sige at min bror er narkoman, jeg elsker ham over alt på jorden, og Vodka er vild med ham og omvendt, havde han ikke haft astma, havde han osse fået lov til at passe Vodka, men ingen grund til at skubbe til hans sygdom

så lad vær med at skær alle over en kam

• #19   20. feb 2006 Ja, narkomaner kan komme i mange skikkelser, og desværre er det danske folk meget slemme til at køre dem alle over én kam.
    Og rigtig mange af dem har det meget dårligt med deres misbrug, men uanset hvor hårdt de kæmper, så er det for rigtig mange en endeløs kamp.

• #20   20. feb 2006 vil da sige at min bror har da en pæn lejlighed, faktisk har han bedre bolig forhold end jeg har

• #21   20. feb 2006 nu er en alm. ansvars forsikring jo ikke ret dyr

jeg giver 350 kr om året, og skulle jeg have sygeforsikring oveni ville det ialt blive 1500 kr om året, det er lidt over 100 kr om måneden, det er da lige til at lægge til side.

• #22   20. feb 2006 Isabella > jeg skal ikke udtale mig om forsikring og sådan, men det er heller ikke alt - det sys jeg i hvertfald ikke.

Og der er en dyrelæge her i Aalborg som gerne vacc. narkomanernes hunde gratis samtidig med de for helbredstjek.
    Og jeg ved fra min tid dengang, at på trods af det faktisk var gratis, så betalte mange af dem ham alligevel.

• #23   20. feb 2006 Klap lige hesten....Nu kan vi nok heller ikke samligne USA, med Danmark.... Men det var da frygtelig....med hende som var blevet bidt....

• #24   20. feb 2006 Isabella K.. Det var da noget der blev sendt fra USA....Du farer måske lige hurtig ud af busken....

Kommentér på:
station 2 nu

Annonce