634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Meget vagtsom hund Meget vagtsom hund

Jeg håber der er nogen der kan give mig nogen gode råd, for vi har et KÆMPE problem når der kommer gæster med at Chanti gør og knurre, det er heldigvis blevet lidt bedre, men når dem over os får gæster går hun helt amok.

Hun gik ude i haven her for en halv times tid siden, hvor jeg så kan hører hun begynder at gå helt vildt og jeg skynder mig derud.
Det var så en pige der skulle op til dem ovenpå og Chanti var SÅ gal på hende, jeg har aldrig set hende så sur før, hun gøede meget aggressivt og knurrede af hende og, hun ligger stadig med børsterne oppe og grynter.

Hvad hulen skal jeg gøre, for at vores overbo tør og få gæster?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget vagtsom hund
  • #1   13. apr 2006 Det ville være en god idé at læse jan fennels bøger hundelytteren og hundelytteren i praksis det ville hjælpe jer en del til at forstå hvorfor hun gør som hun gør....

• #2   13. apr 2006 Ja det kunne jeg prøve med noget vand, jeg synes bare det er så frustrende at folk blir bange for hende, men også forståligt nok når hun skaber sig sådan

• #3   13. apr 2006 Vivi-Dem vil jeg da prøve at låne, for der er sgu meget jeg ikke forstår med den bette lort :o)
    Jeg så lige Asja er død, det er jeg ked af at hører :o(

• #4   13. apr 2006 Helene det er fordi hun tror at hun bestemmer hvem der skal ind....det kræver at i holder hende fra døren og beder folk om at ignorere hende mindst 15 minutter fra de kommer både jeres gæster og overboens....Det er virkelig nogle gode bøger og de forklarer alt meget godt. De har hjulpet os meget og har gjort at cæsar er utrolig rolig og velafbalanceret idag.

Ja det var en svær beslutning med asja men vi er sikre på at vi gjorde det rigtige....

• #5   13. apr 2006 Eller læs Colin Tennants bog "få bugt med din hunds dårlige vaner" den er rigtig god, og hjælpe på mange dårlige vaner.

• #6   13. apr 2006 Tusind tak allesammen jeg vil prøve mig lidt frem :o)
    Og så på med læsebrillerne

• #7   13. apr 2006 Prøv at hendes opmærksomhed ligeså snart du kan se der noget under opsejling. Hvis hun allerede er kommet ud og gør så gå ud til hende så hun kan se at det hun har "advaret" mod er accepteret af dig. Begynd at leg med hende og få hende til at glemme hvorfor hun var løbet ud for at gø. Vi havde lidt af samme "opgave" med vores hund. Nu er det blevet så godt indarbejdet at hvergang der kommer gæster til os, så får hun selvfølgelig lov til at løbe ud og gø ved døren. Vi komemr så ud og tager hende på plads (hvor hun bliver mens vi åbner døren). Gæsterne kommer så ind og siger hej til os men lader som om hunden ikke er der. Først når hunden så selv opsøger gæsterne for at hilse siger de hej. Slipper man den ud først er det det samme som at sige " værsgo de er dine ta dem" og det er jo ikke det som er meningen.

Kommentér på:
Meget vagtsom hund

Annonce