En sjov lille episode En sjov lille episode
Jeg gik aftentur i går aftes med min lille hund. Jeg snakkede i mobil, indrømmet, det bør man ikke, men jeg mener nu jeg havde godt styr på min hund som HAVDE SNOR PÅ! Vi går på et fortov med dertilhørende cykelsti... der kommer en dame gående imod mig med 2 spaniels og jeg beder min hund gå på ydersiden og trækker ud på cykelstien. Min hund går vel og mærke på plads. Da jeg passerer damen hiver begge hendes hunde i snorene over mod os og hun kigger arrigt på mig og siger "hallo det er altså svært at holde 2 hunde" Jeg bliver helt paf og siger "det er vel ikke mit problem at du ikke kan holde dine hunde?" Hun svarer at hun godt kan holde sine hunde... og jeg spørger hende så hvad problemet er... Hun vrisser af mig og går videre.... og personen jeg har i røret er helt paf... hehe
var det ikke en sær episode?
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 113
Sikke en tosse hende damen. Altså hvis ikke hun kan styre 2 hunde på samme tid må hun jo bare gå med dem enkeltvis
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 351
apr 2007
aug 2009
apr 2007
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Hader den slags mennesker der giver andre skylden for at de ikke kan styre deres hunde...
apr 2007
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
Jeg synes også godt det kan være svært med to hunde. Ikke fordi jeg ikke kan holde mine, men min den lille har det med at skabe sig lidt
Men hvis JEG synes det er for meget så er det da mig der går over på den anden side, det er da ikke den der kommer gående med en hunds problem.
Det kan jo godt være at hvad der er rigelig plads for den ene er alt for lidt for den anden, så det er da ens eget ansvar at lave den afstand ens hund(e) kræver. Det kan man da ikke klandre andre for, de kender jo ikke ens hund.
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Mopsen bliver vældig arrig, da den ser Lia og hvad gør madammen? Hun stopper helt op og lader hunden trække midt ud på stien i sin flexiline, hvor den så står og knurrer og gør og hidser sig op.
Jeg får Lia over på højre side og får hende til at gå på plads der, sådan at jeg går mellem hende og mopsen og idet vi går forbi hende kan jeg høre hende sige: "sååååååå Oskar, den gør ingenting. Du er sådan en gooooood dreng."
Jow, jow...så er det at man tænker sit.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
- ansvarsforflytning , fra hende til dig
aug 2009
En sjov lille episode