717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

En sjov lille episode En sjov lille episode

Jeg gik aftentur i går aftes med min lille hund. Jeg snakkede i mobil, indrømmet, det bør man ikke, men jeg mener nu jeg havde godt styr på min hund som HAVDE SNOR PÅ! Vi går på et fortov med dertilhørende cykelsti... der kommer en dame gående imod mig med 2 spaniels og jeg beder min hund gå på ydersiden og trækker ud på cykelstien. Min hund går vel og mærke på plads. Da jeg passerer damen hiver begge hendes hunde i snorene over mod os og hun kigger arrigt på mig og siger "hallo det er altså svært at holde 2 hunde" Jeg bliver helt paf og siger "det er vel ikke mit problem at du ikke kan holde dine hunde?" Hun svarer at hun godt kan holde sine hunde... og jeg spørger hende så hvad problemet er... Hun vrisser af mig og går videre.... og personen jeg har i røret er helt paf... hehe

var det ikke en sær episode?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En sjov lille episode
  • #1   23. apr 2010 Haha smiley
    Sikke en tosse hende damen. Altså hvis ikke hun kan styre 2 hunde på samme tid må hun jo bare gå med dem enkeltvis smiley Eller vælge et andet sted hvor der ikke kommer andre.

• #2   23. apr 2010 Præcis det jeg tænkte... jeg kunne forstå det hvis min hund havde trukket helt vildt over mod hende elelr jeg ikke rykkede mig for hende... men jeg sys ligesom ikke jeg kunne gøre mere... medmindre hun forventede jeg ville gå over på den anden side af vejen?

• #3   23. apr 2010 Hehe, man skal huske på at det kan være hun gik og var sur over noget andet, men stadig er det ikke din skyld, vil jeg mene smiley

• #4   23. apr 2010 Hun var sku nok sur over at manden ikke ville med ud og lufte hunde så hun selv måtte afsted med 2 hunde smiley

• #5   23. apr 2010 Hehe ja, nok noget lignende smiley Skal man ikke tage så tungt.

• #6   23. apr 2010 Hehe minder lidt om en episode jeg oplevede engang... Jeg var ude og gå med min lille hvalp, som ikke var særlig glad for at gå tur dengang, og min søster og mine forældres hund. Så kommer der en dame gående med en stor schæfer bagved os og da min hund får øje på schæferen stopper den op og kigger for det var da en spændende hund der kom dér... jeg bliver så bare stående da jeg ikke er tilhænger af at skulle slæbe min hund hen ad fortorvet hvis ikke den vil. Damen kommer nærmere og hendes hund begynder at trække helt vildt for at komme over til os, Hun går over på den anden side og da hun er kommet forbi os går hun tilbage på vores side og råber til os "kunne I da ikke bare være gået videre!!"... Sådan en idiot.... Hun skal da ikke bestemme hvilket tempo vi skal gå i bare fordi hun ikke kan holde/styre sin hund... Hun burde nok overveje noget træning eller en mindre race....

Hader den slags mennesker der giver andre skylden for at de ikke kan styre deres hunde...

• #7   23. apr 2010 Hehe ja, det er ikke alle der kan se deres egne problemer smiley

• #8   23. apr 2010 Årh ja, nogle mennesker skal bare være muggne smiley

Jeg synes også godt det kan være svært med to hunde. Ikke fordi jeg ikke kan holde mine, men min den lille har det med at skabe sig lidt smiley så at skulle passere tre hunde og to mennesker på et fortorv kan godt være lidt meget.
    Men hvis JEG synes det er for meget så er det da mig der går over på den anden side, det er da ikke den der kommer gående med en hunds problem.

Det kan jo godt være at hvad der er rigelig plads for den ene er alt for lidt for den anden, så det er da ens eget ansvar at lave den afstand ens hund(e) kræver. Det kan man da ikke klandre andre for, de kender jo ikke ens hund.

• #9   23. apr 2010 Hahaha...så er det da godt, at hun ikke mødte mopsen, Oskar, som Lia og jeg stødte på for noget tid siden. Vi går på et stisystem med og i modsat retning kommer så en dame med sin mops.

Mopsen bliver vældig arrig, da den ser Lia og hvad gør madammen? Hun stopper helt op og lader hunden trække midt ud på stien i sin flexiline, hvor den så står og knurrer og gør og hidser sig op.

Jeg får Lia over på højre side og får hende til at gå på plads der, sådan at jeg går mellem hende og mopsen og idet vi går forbi hende kan jeg høre hende sige: "sååååååå Oskar, den gør ingenting. Du er sådan en gooooood dreng."

Jow, jow...så er det at man tænker sit.

• #11   23. apr 2010 Det hedder ganske enkelt :

- ansvarsforflytning , fra hende til dig smiley

• #12   26. apr 2010 jeg havde en dårlig dag den dag og blev bare vildt hidsig over at det var min skyld at hun ikke kunne holde sine hunde... hehe men man kan jo kun smile og tænke "herre gud" hende om det! smiley

Kommentér på:
En sjov lille episode

Annonce