{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Lidt nervøs på gå-tur {{forumTopicSubject}}

Vi har en helt fantastisk rute vi går med Milo hver dag. Stort set grønt område hele vejen, pånær lidt sti derhen og vej tilbage.
Så her kan han rigtig løbe rundt i sin flexline.

Det tør jeg så ikke mere.
Der er en lille bæk der skiller det grønne område fra baghaverne.
Og i den ene have er der 2 hunde (kryds mellem labrador og amstaff tror jeg).
De skaber sig så meget når vi kommer gående, og hænger næsten oppe på rækværket, og løber efter så lang haven nu er, op og ned at rækværket, mens de snerrer og gøer. Den ene kom sku næsten ud nede i hjørnet i dag.
Det gør mig temmelig nervøs. for de ser ikke just venlige ud.
Her til eftermiddag da vi gik samme tur, var de stadig ude, og det lød som om rækværket begyndte at give efter, så da drejede jeg af så vi kom ud på en villavej.
Jeg tør ikke tage chancen mere. En dag kommer de ud, og så er det mig eller hunden de ryger på.
Puha da smiley

Det er bare lidt øv, for det var en super rute.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nervøs på gå-tur
  • #1   13. apr 2010 Kan du ikke prøve at tale med ejeren af hundene... det ville da være den bedste løsning...

  • #2   13. apr 2010 Jeg ville nok også prøve at gå derhen uden hunden og sige, at deres rækværk er ved at gå i stykker. Var det mit, ville jeg da blive glad for at få det at vide før det braste sammen og hunden slap ud.

  • #3   13. apr 2010 Jeg har faktisk tænkt på det.. Jeg skal så bare lige have fundet ud af hvor de bor - altså hvordan man kommer derhen hehe. Vi er har ikke boet her så længe, så har ikke lige udforsket det boligområde bag bækken.
    Men jeg har set hvordan manden tager fat i hundene. Og det var ikke rart at se på smiley
    Så vil jeg nok nærmere ringe til dem..
    Men det ville jo være rart at få afklaret om de er "onde" eller venlige.


  • #4   13. apr 2010 Altså... jeg ville tage personlig kontakt... det med tlf kan altid misforståes... og fordi han tager hårdt fat i sin hund er jo ikke ensbetydende med at han gør dig noget..

  • #6   13. apr 2010 Gizmo... ja man ved jo selvfølgelig aldrig.. men jeg må indrømme, at jeg tror på det bedste i folk indtil andet er bevist.... og synes lidt det er at male fanden på væggen....

  • #8   13. apr 2010 marianne - du kan bare fremlægge det for ham på den måde at du kan se at hegnet er ved at give efter når du er gået forbi hans baghave - vil bare lige sige det til ham så han har mulighed for at gøre noget ved det - vil jo nødig at hans hunde slap ud ved et uheld og kom til skade ude på vejen.... ????

  • #9   13. apr 2010 Gizmo
    Du har vel ikke talt med lige præcis denne hundeejer? Der er jo ingen, der betvivler, at du har nogle dårlige erfaringer, men det er da at male fanden på væggen at antage, at alle vil reagere negativt på en venlig henvendelse.

    Og nu er det jo heller ikke så mange oplysninger vi har om denne person, så måske er det også lidt tidligt at kategorisere ham som "sådanne hundeejere"


    Marianne P
    Jeg ville lige præcis fremlægge det som Kennel Aasted foreslår. Som en serviceoplysning til den rare mand, så han ikke risikerer at miste sine hunde. Jeg fortalte min nabo forleden, at jeg ofte lukker en skurdør i deres carport fordi den blæser op. Det blev de da glade for at få at vide, så de lige kunne fikse den.


  • #10   14. apr 2010 Gizmo.. altså det var ikke en hentydning til at du ikke har haft dårlige oplevelser, og det var ingen påstand. Synes lidt du farer op, og måske lidt misforstår det jeg skriver.. men bare generelt at man ikke tør tale med folk mere.... synes da at man først kan prøve at tale med personen... og ja hvis det ikke er muligt, så må man forsøge noget andet.

Kommentér på:
Lidt nervøs på gå-tur

Annonce