{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Hvalpe bider. råd?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg har en dejlige Lhasa apso hvalp.. hun kan være arrig og bide meget i alle de ting hun ikke må.. når hun gør prøver jeg at give hende, alt hendes legetøj men det er hun lige glad og bider videre i vores fingere..

Nogen der har ider til at få hende til at bide i legetøjet og ikke vores fingere eller i det hele taget os???
Hun er en dejlig hvalp på 9 uger...

knuz

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe bider. råd??
  • #1   13. apr 2010 Lige i den alder kan man ikke gøre så meget... Som maria skriver så prøv at skrige... Det gør hvalpene hvis det gør for ondt når de leger, så det burde hjælpe... Ellers hav tålmodighed... ALLE hvalpe i den alder bider... De ved jo ikke bedre... Det går som regel over med tiden... Og når hun får lært ja/nej kommandoen så kan du bare sige nej til hende hver gang og så går det stærkt med at hun lærer hvad hun må og ikke må.... Indtil da må du væbne dig lidt med tålmodighed.... Flyt evt hænderne når hun bider i dem, bag ryggen eller noget så hun ikke kan få fat i dem og det samme med de andre ting hun bider i.. Fjern det så hun ikke kan få fat i det...

• #2   13. apr 2010 Ja jeg har haft hund flere gange men hende her er være end de andre og det er underlig.. men ja hun slipper når jeg skriger højt men kan ikke rigtig gøre det når jeg er forkølet for har ikke rigtig nogen stemme lige i tiden...

Kommentér på:
Hvalpe bider. råd??

Annonce