{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

TRUET PÅ LIVET {{forumTopicSubject}}

Hende som jeg solgte min hund til for små 9 måneder siden har stadig ikke batalt det hun skylder på ham, så skrev jeg en sms til hende om hun ikke snart havde tænkt sig at betale, ellers måtte jeg jo hente pengene hos hende eller tage hunden med hjem, hendes x siger også at det nok ville være smartest at hente hunden, da hun er begyndt at drikke rigtig meget. Ikke engang 2 min efter at smsén er sendt ringer min tlf og kæresten tager den. i den anden ende lyder det meget højt rystet (JEG SKAL SNAKKE MED VICKI) hvorved min kæreste spørger hvem det er (JEG SKAL SNAKKE MED VICKI) jamen hvem er du, (DET KAN VÆRE LIGE MEGET) så tager jeg telefonen ud af hånden på min kæreste og siger self hallo det vicki, så kommer denne her ( HVIS DU NOGENSINDE NÆRMER DIG HORSENS SÅ SLÅR VI SIG IHJEL OG DETTE ER IKKE EN LEG, JEG FLÆKKER DIN HJERNE SKAL I 2 DELE) så begynder jeg at grine forid jeg et eller anden sted bliver bange så siger manden og ham der sidder i baggrunden (DU SKAL IKKE FUCKING GRINE AF MIG, SÅ KOMMER JEG LIGE NU, VED HVIOR DU BOR) ig ham i baggrunden skriger endnu højre, dog samme sætning. Og så smækker de på men de siger i kor, (DU KAN BARE VENTE DIG DIN FUCKING LUDER)

Nu tænker jeg jo så, hvem er det lige jeg har solgt min gamle hund til og er han stadig i live.

Politiet er underrettet, for må sku indrømme at jeg blev/er meget bange.

Hvad tænker i...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRUET PÅ LIVET
  • #1   29. mar 2010 hvad var det for en hund? for det par ønsker jeg da ikke at møde på mine ture i byen

  • #2   29. mar 2010 hold da op, det var et noget overdrevet svar på en sms. Er pengene det værd?? eller er du mere nervøs for hunden nu? Altså, de fleste har jo kun den slags i munden, og måske har de siddet og gearet hinanden op til det... men synes stadig det er ret overdrevet. Kan du spore nummeret de ringede fra??

  • #3   30. mar 2010 Jeg tror ikke du har grund til at være bange. er der en mulighed for at det er en overspringhandling. men hvis i er virkelig nervøse ville jeg overnatte hos nogle venner. og så se hvad politiet har at sige. hvis man overhovedet kan regne dem for noget.

  • #4   30. mar 2010 Jeg tænker meget på min hund lige nu. Grundet til at jeg skulle af med ham var på grund af arbejde, men det gik i vasken fordi jeg blev syg og vatr indlagt i længere tid.

    Nummeret kan desværre ikke spores da de var hemmeligt.

    Politiet rådede mig til at tage hjemme fra i et stykke tid, og få folk til at se efter min bopæl.

    Havde givet hende en frist der hed d 25 i denne måned og det har jeg på mail hvor hun selv skriver at det var en dial.. sååå det

    Racen er en Rottweiler. Scago som i kan se under min profil.


  • #5   30. mar 2010 puha. det lyder ubehageligt. Er hunden blevet registreret til dem? hvis ikke må du jo kunne få politiet til at hjælpe dig med at få den hjem igen for så den jo faktisk stjålet på en måde. Lyder som en rigtig træls situation og være i da du jo må tænke meget på hvordan hunden har det og måske ikke tør gøre mere efter sådan et opkald

  • #6   30. mar 2010 der går faktisk et par alkoholikere i parken med en rotte i en flexline - jeg holder mig så regel på god afstand, eftersom flexlinen ligner min til forveksling - og min kan kun holde til 25 kg... smiley

  • #7   30. mar 2010 Hvad hedder hun ?
    Bor selv i Horsens ..


  • #8   30. mar 2010 Hun kommer fra Horsens. Og x manden siger hun er alcoholiker sååå det kan meget vel være dem du har set. Hvis du møder dem igen så gør hunden intet, men kunne du så ikke gå til dem og høre hvad hunden hedder, spørge lidt ind til ham...

    Ja det er meget ubehageligt.


  • #9   30. mar 2010 Ved desværre ikke hvem hun er . Hvor gammel er hun ?

  • #10   30. mar 2010 Hun er oppe i alderen. Virkede ellers så reel da de var heroppe og se på ham. Ja ellers havde de ikke fået min hund med sig hjem...

  • #11   30. mar 2010 jeg skal gøre mit bedste hvis jeg ikke har hunden med - men de er ikke ligefrem typer der indbyder til en hyggesnak smiley

  • #12   30. mar 2010 Men står hunden ikke i dit navn stadigvæk ??

  • #13   30. mar 2010 lyder virkelig klamt......

  • #14   30. mar 2010 aj hvor uhyggeligt... jeg har det sån at folk der drikker og snakker sådan skal ikke have dyr... og kan godt forstå du er bange... hvis hunden stadig står i dit navn så har du al ret til at hente hunden...

  • #15   30. mar 2010 Unden at gå ind i selve debatten.

    Så er det jo ikke sikkert at hunden lider nogen overlast, selv om folk drikker, sørger de fleste for hundens ve og vel.

    Man kan jo bare tage de hjemløse som har hund, de sørger godt for hunden.


  • #16   30. mar 2010 Jeg undrer mig over man venter 9 måneder med at sige man vil hente hunden ?

    Derudover er det xén der siger noget, det er jo tit set at xér siger en masse for at "ramme" den tidligere kæreste...

    Truslerne kan du jo anmelde (lader til du har gjort det).



  • #17   30. mar 2010 hvorfor har du også solgt en hund uden og få penge for den ?

    men du tager politiet med over til hende og hente din hund... længere er den da ikke...


  • #18   30. mar 2010 ja jeg sidder også og tænker --- hvem sælger dog sin hund til sådan et sted --- og hvorfor blive ved med at gå op i pengene --

  • #19   30. mar 2010 Ubehagelig.. smiley
    Sikke nogle møgører.. Det vigtigste er jo dig selv og din sikkerhed, så det er måske en god ide, at være et andet sted de næste par dage..


  • #20   30. mar 2010 Jeg har prøvet og prøvet og prøvet at få mine penge, ville ikke give hende papirene på hunden før hun havde betalt. Men hun har overhoved ikke været til at få kontakt til. Hendes mand forlod hende fordi hun var begyndt at drikke, så da de hentede hunden var der ikke noget at se og deres forklaring på hvorfor de søgte hund virkede så reel. Jeg går heller ikke op i pengene længere, men at få hunden hjem. Imens hun har haft hunden har hun ringet til hunderegisteret og bildt dem ind at hun ikke kunne få kontalt til mig så hunhar underskrevet en tro og love erklæring på at hun har købt hunden, men det passer jo ikke. Hvis folk ringer og truer mig på den måde, så bliver jeg sku bange og tænker hvad det er for et sted min hund er...

  • #21   30. mar 2010 Og jeg har ikke ventet 9 måneder med at sige jeg vil ha hunden, jeg har forsøgt i 9 måneder på at få kontakt til hende, men uden held, det er først i sidste måned hun begyndte at give lyd fra sig og skrev over mail at hun ville sidde resten af pengene ind her d 25/3 men da de så ikke gik ind kontaktede jeg hende på at nr som jeg fik af hendes x mand.

  • #22   30. mar 2010 men hvis hun har skrevet under på en tro og love erklæring - så meld hende for dokumentfalskeri -- så er den vel ikke længere

  • #23   30. mar 2010 Jeg skal ned og snakke med en advokat her senere idag, for bryder mig bestemt ikke om tanken om hvor min hund er havnet...

  • #24   30. mar 2010 det kan jeg godt forstå -- må være frygteligt..

    men gange er nok at kontakte dhr også bede dem lave en anmeldelse på dokumentfalskeri


  • #25   30. mar 2010 Da jeg som skrevet i toppe af mit indlæg har kæmpet med kræft har jeg slet ikke været herinde, du skal self have dit halsbånd, den ligger næsten færdig, men fik den ikke lavet færdig før min kamp gik igang, også derfor jeg slet ikke har været på herinde. Skriver dig lige en PB

  • #26   30. mar 2010 Meld det til politiet.
    Jo, nummeret kan sagtens spores selv om det er hemmeligt. Det koster bare 400 kroner i timen at få det sporet.

    Det med sporingen ved jeg, fordi jeg selv engang blev anmeldt for sex-chikane, hvor jeg angiveligt skulle have ringet til min daværende folkeskolelærerinde. Heldigvis for mig var jeg på arbejde, hvilket 7 mennesker bekræftede. Men da jeg blev afhørt sagde betjenten at der var blevet ringet med hemmeligt nummer, og at det havde kostet dem 400 kroner i timen at finde ud af hvor opkaldet fra. Samtidig med kom opkaldet fra Svendborg, men jeg var i Odense.

    Så det er noget pjat med at nummeret ikke kan spores. Alle numre kan spores, det koster bare en formue.

    Jeg håber inderligt at hunden har det rigtig godt og at de der spader enten betaler dig, aflevere hunden tilbage eller bliver straffet af politiet.
    I øvrigt meld hende for dokumentfalsk pga. det der med tro- og erklæringslov.

    Jeg har læst debatten igennem.


  • #27   30. mar 2010 André & Louise * skriver:
    men du tager politiet med over til hende og hente din hund... længere er den da ikke...

    og hvordan, søde Andre og Louise har I tænkt Jer at politiet skulle køre med ´til hvorend hunden nu er ? Det er da det mest fjollede forslag jeg har læst længe, iøvrigt en ret interessant tråd med overraskende indslag ! :-))



  • #28   30. mar 2010 Man hverken kan , eller må selv afhente en hund fra andres bopæl. Det skal køre via foged retten.

  • #29   30. mar 2010 Andrea - naturligvis må du da hente, det der er dit - alt andet tager jo en evighed - jeg har afhentet en basenji, der på et tidspunkt ikke blev passet ordentligt og overvejer også at afhente en bærbar som een har købt af mig og ikke betalt endnu ........ det er da mit (hund og bærbar) og bliver der problemer er det noget "jeg har glemt hos vedkommende!"

  • #30   30. mar 2010 Pia p . Så kan jeg informere dig om , at efter den danske lov givning - heriblandt , hvor levende dyr er involveret , der er det ikke tilladt at afhente eksempelvis en ikke , betalt hund på egen hund. Ved dette af erfaring , og fordi min søster selv sidder i foged retten , samt jeg selv engang stod i samme situation. I min sag drejede det sig bare om , at vedkommende ikke behandlede hunden , som aftalt!

  • #31   30. mar 2010 På egen hånd skulle der stå. Det skal via advokat og foged retten.

  • #32   30. mar 2010 Anne p . Hvem var den kommentar til?

  • #34   31. mar 2010 Mikala - selvfølgelig er der forskel på et halsbånd og et levende væsen..... men kan sq godt forstå at Michael tager det op......
    "what comes around, goes around"

    T


  • #35   1. apr 2010 PRØV NU LIGE AT HØR HER. Jeg har jo ikke snydt michael, men været rigtig syg af kræft, har simpelthen ikke haft kræfter nok til at lave det halsbånd færdigt. så kom nu ikke for godt i gang.
    Desuden var hendes mand med som var hundepsykolog med, da de hentede hunden og de var her flere gange før de fik lov til at tage ham med, fordi jeg skulle være sikker på at de kunne magte ham, der havde de billeder med at deres gamle rottweiler som blev 12år så kan slet ikke se jeg har handlet forkert med mit salg, kunne aldrig drømme om at sælge min hund til en flok alkoholikere... hvilket jeg heller ikke gjorde. sååå


  • #37   1. apr 2010 Jeg har slet ikke været på hundegalleri i 100år, men trpo hvad i vil. og til jer andre tak for jeres svar.

  • #38   2. apr 2010 Anne p. Hvordan kan i skrive at hun er berettiget til , at afhente hunden såfremt hun har alle papirene?

    Aner ikke hvor i har det fra , for selvtægt er på ingen måder lovligt. Igen det skal via politi - advokat , og ikke mindst fogeden?


  • #39   2. apr 2010 gentager: når det er ens egen hund, har man fuld ret til at afhente den ! vil modparten ikke aflevere hunden har de jo stjålen den og det er ulovligt at stjæle !

  • #40   2. apr 2010 Ok jamen det er ikke hvad jeg ved .

    Jeg ved med sikkerhed , at man ikke må yde selv tægt , og hvad enten den er betalt eller ej , så skal alt gå via foged retten . Selv polititet beder en om , at anlægge et civilt sagsmål , såfremt der er tvister om ejerskab osv. Nå men lad det nu ligge. Håber du finder din hund , og at Michael får sine penge refunderet , for det halsbånd.


  • #41   12. maj 2010 Kommer der en 2'er i den her historie? Vil gerne høre mere om alle nu har fået deres ting tilbage...

  • #42   13. maj 2010 sad også og tænkte på, at det var da en gammel tråd ?

Kommentér på:
TRUET PÅ LIVET

Annonce