{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsvandt tråden "truet på livet" ???
  • #1   15. nov 2006 Den er piiiiist væk!!

  • #2   15. nov 2006 tråden er væk, jeg tror Kasper fik de råd han skulle bruge og slettede så tråden

  • #3   15. nov 2006 Ved ikke om man ikke kunne li de svar som vi kom med..

    Ja det er sørgeligt, at man ikke kan få en forklaring på hvorfor..


  • #4   15. nov 2006 nå...jammen det er da også død motiverende at sidde og svare .... for så at finde en tråd pist væk.....
    husk lige det Kasper...næste gang du stiller spørgsmål.... det ku jo så være folk ikke gad bruge tid på at hjælpe dig en anden gang....når du sårn sletter dine egne tråde.....(hvis det er dig der har gjort det)

    Lykke


  • #5   15. nov 2006 Så kan jeg lige smide en rettelse til "mine" 150 m.

    Sakset fra jagtloven:

    § 19. Der må ikke under jagt afgives skud inden for en afstand af 50 m fra beboelsesbygninger, medmindre der foreligger samtykke fra beboeren.

    Stk. 2. På fiskeriterritoriet må der ikke drives jagt inden for en afstand af 100 m fra arealer, der har status som sommerhusområde, og 500 m fra arealer, der har status som byzone.


  • #6   15. nov 2006 ja i mit indlæg...opfordrede jeg ham vise respekt for sine naboer...og få hegnet sin have ind....det havde nok heller ikke været et ønsket svar....

    Lykke


  • #7   15. nov 2006 Det er da i orden at slette tråden, når man har fået de råd man skal bruge. Hvis alle gjorde det, ville det blive lidt mere overskueligt. Også de der udfordrings ting. Når man har delt ud hvad der er at dele ud af.

  • #8   15. nov 2006 Doggymom: jeg synes da det er direkte tåbeligt at slette en tråd - meningen med dette forum er vel at dele erfaringer med hinanden. Hvordan skal det kunne ske hvis alle sletter deres tråde, når de har fået et svar - hvis man så ikke lige er på nettet på det tidspunkt, så går man glip at denne, måske vigtige, oplysning. Det kan da ikke være meningen med dette forum. Det er jo også rart at kunne søge på et problem man måtte have og derved læse tidliger tråde, hvis man nu ikke lige har tid eller lyst til at deltage i en ny tråd, men selv opretter.

Kommentér på:
forsvandt tråden "truet på livet" ???

Annonce