Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme hunde
  • #1   16. mar 2010 Hahaha

• #2   16. mar 2010 hehe tinna har du overvejet en tallerken ? ;b

• #3   16. mar 2010 Hehe, sådan en har jeg. Men har overvejet at finpudse min motorik, for der det går galt er fra tallerken og op til munden - og ordet Hov, er så blevet et signal til hundene om at der nu ligger noget på gulvet *GG*

Også selvom jeg ikke engang spiser og siger hov - så bliver de bare så skuffet smiley

• #4   16. mar 2010 Hahaha ;D Kloge hunde!!

• #5   16. mar 2010 beitnget refleks smiley

dygtig hunni

• #6   16. mar 2010 Haha hvor er det sjovt... Kan lige se det for mig... de er da slet ikke dumme de hunde...

• #7   16. mar 2010 Det må det være. Ligesom "Mmm" også betyder mad smiley

Hvad har jeres hunde lært af ord, af dem selv?

• #8   16. mar 2010 hehe dygtige hunde smiley
    nej, tror ikk Salina har lært nogle ord, men lyde af en pose salt fisk eller dumle, som bliver åbnede, kan hun høre på flere km afstand smiley

• #9   16. mar 2010 Mad så løber hannibal ud til sin foder spand, hvis jeg spørger Peter "kommer der nogle" så gør hannibal og stiller sig ud til døren og sidst men ikke midst, gå og går Så løber han ud og sætter sig ved døren der hvor hans snor hænger ; o )

• #10   16. mar 2010 Balto har ikke lært nogle deciderede ord, men han står klar med det samme hvis jeg åbner køleskabet.... Kunne jo være der kom en lille skinketern hans vej hehe...

• #11   16. mar 2010 Hahahaha! Tinna altså.. De vovser er kloge, nam, nam! smiley

- Hvis jeg siger til min kæreste ''Går du ned med pigerne?'' reagere Paya promte og springer hen foran døren ; )
    - Når jeg siger ''Skal vi ind og sove'' eller ''Skal vi ind og putte'' griber Paya sin bedste bamse og springer ind i sengen og venter på mig smiley
    - Når jeg tager tennisbolden ned i lommen inden gåturen og Paya ser det, ved hun hvad der skal ske.. Så kan det nok være der kan tisses/pølles hurtigt på turen, så man kan komme ned i gården og lege med bold bagefter! Hehe!
    ..Shika forstår ikke rigtig sådanne ting, hun vil helst bare sove et lunt sted og ikke forstyrres ; ) *LOL*

• #12   16. mar 2010 Når jeg er i køkkenet for at forberede mad, og jeg så henter en avis i stuen, siger det pliiiing, og Malou står fuldstændig sitrende på dørtrinnet. Hun ved, at der nu skal pilles makrel (avisen), og at hun får hovedet.
    Ak ja, dumme er de ikke - smil.

• #13   16. mar 2010 Maria! JA dén er Shika med på faktisk! smiley
    - Godt du lige nævnte den, for dét er noget af det eneste Shika reagere på.. Ja, og så kan ''moaar'' hér jo ikke andet end at finde en lille lækker ting hun kan få smiley Dumme dumme Ann-Sophie *LOL*

• #15   16. mar 2010 Ann-sophie:
    ja dum nok som man er giver man dem jo noget...hehe... så er man også selv ude om det...

• #16   16. mar 2010 Maria - ja netop.. Det er helt ens egen skyld! :')
    Men synes nu det er ret hyggeligt med sådanne en vane..
    Og sikke nogle ulykkelige øjne man kan få smidt i hovedet, hvis man bare lukker køleskabet uden at give noget lækkert smiley *LOL*

• #17   16. mar 2010 Haha sikke mange sjove ord jeres kan smiley Nej de er bestemt ikke dumme.

Lilly er bedre til at lære ord og lyde end Silas. Hun ved fx at når Windows lukkes ned (den lyd det siger) så begynder hun at gå op af trappen, for så skal vi i seng smiley
    Eller samtlige dyr jeg har haft, har hun kendt navnet på i løbet af 5 sek. Marsvin, fugl, hamster - og hun vidste hvilket bur der var hvilket dyr i *GG*

Eller når vi er i byen og jeg siger ordet hjem (også i en sætning) så står Lilly ved døren *GG*

• #18   16. mar 2010 Jeg må også være en af de kluntede i et køkken.

Lotus sidder nemlig altid og stirrer ned på gulvet lige foran hvor jeg står. Hun VED at jeg taber noget på et tidspunkt og hun ced også at hvis hun sidder og kigger op, så kan det være at jeg når det jeg taber først..... Så hun mener at hun er piske nødt til at holde øje med gulvet.....*GGGGG*

• #19   16. mar 2010 Gud ja Tinna - Det reagere mine også på! smiley
    Når computeren lukkes er det enten sengetid eller tissetid (afhængig af om vi har væet på tur inden computeren lukkes)
    - Sjovt.. Der er en masse reaktioner fra hundene, som man bare ser som en slags rutine nu, så man ikke bider direkte mærke i dem..
    Årh de dejlige hunde altså!

- Paya reagere også på at hun kan høre man tager det sidste af WC papiret ude på toilettet. Så sætter hun sig hen foran tolietdøren og venter på man er færdig, for så VIL hun have WC rullen smiley Fast rutine nu.. Det flyder med WC ruller herhjemme! Hahaha!
    Nogle af dem har dog en meget kort levetid fordi hun bider dem i tusind stykker (gerne i sofaen eller sengen *LOL*)

• #20   16. mar 2010 Ann-sophie:
    ja det med toiletrullen gør Balto faktisk også.. Han tror bare vi tømmer den HVER gang vi er på toilettet så han skal lige med ud og se om han kan få den hehe... tossede hund... er dog ikke altid han får lov at komme med derud og så står han og banker på døren hehe...

• #21   16. mar 2010 He he , ja det er en positivt betinget indlæring ;-D

Min hund tager alle trapperne ned i kænguruhop, hvis jeg putter noget hundemad i en lille plasticskål jeg har. Den bruges kun, når hun skal have mad ude i haven (3 halve etager ned fra køkkenet). Hvis jeg ikke bruger den lyserøde skål reagerer hun kun ved at sidde og kigge på mig smiley

Kommentér på:
Dumme hunde

Annonce