{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Dumme hunde??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg min 3. hanhund som bare ikke overhovedet kan finde ud af at løbe ved siden af. Han ser ikke på mig overhovedet hans blik er fokuseret lidt længere ude så jeg eksistere ikke. Det vil sige at han hat braget ind i mig, nu af flere omgange, så mine ben er nærmest blevet blå af de slag det medføre, jeg har virkelig også nærstuderet jorden når benene simpelthen er revet væk under mig. Og det er et lille mirakkel at bmine knæskaller sidder på plads endnu.
Nu ved jeg så at han ikke bøjer af, så jeg går til side for ham, og jeg har ikke ryggen vent mos ham.
MEN hvordan lære jeg ham, at han ikke skal tonse ind i mi9g fordi det er skide farligt.
De andre har jeg , HVISKER, givet en på lampen med remmen et par gange så har det været overstået, men det var jo i en anden tid, inden der straks ville blive råbt mishandling.
Så please, hvordan overlever jeg ham med lemmer hele.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme hunde???
  • #1   22. feb 2008 kan du ikke tage noget med der larmer som fanger hans opmærksomhed og evt. forskrækker ham så han stander.... feks et pivedyr

• #3   22. feb 2008 Har du prøvet med godbidder.....

• #4   22. feb 2008 Jeps. jeg ville gøre det samme hvis det var flere, men nu er det kun ham og mig, og han kommer faktisk tilbage til mig efter jeg har kastet bolden. Det er der for jeg synes at han er dum. Eller retter hans smertetærskel er jo langt højere end min, så ham gør det jo ikke ondt på, Jeg vil lære ham at han skal løbe ved siden af.

• #6   22. feb 2008 Ja det gør det måske, men det lære ham vel ikke at løbe ved siden af hvis jeg ikke gør som du anbefaler??????

• #7   22. feb 2008 du skal træne kontakt øvelse

• #8   22. feb 2008 HVis hans fokus er et andet sted end dig, så ser han dig ikke......så må du give lyd, fange hans opmærksomhed, og lære ham kommandoen STOP....med godbidder og ros.....Men først fange opmærksomheden jo...

• #9   22. feb 2008 Måske har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Han kommer tiolbage til mig med en bold Så han løber lige et par meter for langt og nedlægger mig på vejen, selv om det er mig han kommer tilbage til. Så tror kontakten er der helt bestemt, men han kan ikke afstandbedømme rigtig som

han gerne vil have jeg kaster til ham. Men han har så meget drøn på og er stadigvæk ikke så sikker på sine egne lange ben.
    HAN VAR BURHUND DA JEG FIK HAM.
    Har haft ham i 7 uger nu, og bruger bolden som kontakttræning. Han er ca. 1 år. lige knapt.

• #10   22. feb 2008 Er han så bare ikke en stor hvalp stadig - hvis han lige knapt er 1 år - så han ikke endnu har lært at bedømme afstand ???
    Måske hvis du kan få lært ham kommandoen STOP ved hjælp af ros og godbidder, at du så også kan stoppe ham når han kommer løbene imod dig med bolden. Det kræver selvfølgelig noget tid og træning, træning, træning. Men måske det værd for at undgå brækket ben og ødelagte knæskaller.

HIlsen
    Anne & Enzo

• #11   22. feb 2008 Ja nohet skal der ske. For det andet er sgu for meget.

Kommentér på:
Dumme hunde???

Annonce