737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor

Hej Hej smiley

Jeg har en lille chihuahua tæve på 13 måneder, som oplever sin første vinter, puha.
Hun er super glad for sneen, vil gerne tisse og lege i det.
Men hun vil ikke lave afføring uden for, hun leder og søger med lys og lygte, men hun vil IKKE sætte sig ned for at lave pøller.
Vi går morgentur hvor hun plejer at pølle, og eftermiddagtur hvor hun os plejer og aften/natte tur, men hun vil bare ikke, og jeg er ved at blive sindsyg over at skulle fjerne lorte hver morgen hvor jeg vågner, hun plejer ALDRIG at pølle inden for, og hun er SÅ flov..

HVAD GØR JEG? HJÆÆÆLP.
- Og det væreste er at jeg er gulvtæpper i hele lejligheden, dog ikke badeværelset smiley hehe

Jeg håber at i kan komme med gode råd..

Mvh Fiia.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor
  • #1   31. jan 2010 Det er vel sneen.. Luna var også meget længe om at sætte sig i dag.. Har du mulighed for at gå, hvor der er skrabet sne? Og så evt gå lidt længere på natteturen, indtil hun har sat sig.

Jeg måtte afsted på 3 ture før Luna satte sig.. Jeg havde besluttet at den tur, der ville jeg gå indtil hun satte sig..

• #2   31. jan 2010 Har du ikke mulighed for at rydde et lille område udenfor for sne, så der er et sted hvor det måske er knapt så koldt for den bette at sætte sig.

-og ja, så må du blive ude til noget er komme ud;o)

Du kan osse prøve at flytte fodringen lidt, så det kommer til at passe med at hun skal af med det i løbet af dagen, og at i dermed kan nå at "gribe" hende og tage hende ud, når det er ved at smutte inde

• #3   31. jan 2010 nu er min vaps heller ikke så stor, så jeg forkæler hende lidt, så fjerner noget a sneen med foden, så hun kan sætte sig. min plejer ozz og pølle 2-3 gang om dagen, men jeg skal da lige love at hun holder sig til hun virkelig ikke kan mere og så smutter hun ud. hun pøller kun engang om dagen for tiden,.

• #5   31. jan 2010 Hej alle, tak for det hurtige svar.
    Jeg har prøvet at ryde nogle steder, men hun vil ikke, hun sætter sig ALDRIG på vejen/stigen, hun vil kun på jord og græs, og det er lidt svært lige pt.
    Jeg går med hende i ca 3 kvarter ved middagstid sammen med min mor og hendes lille hund, han sætter sig jo bare, det er han ligeglad med,
    Men hun har altid gerne ville gemme sig bag en gren, træer mm.

• #6   1. feb 2010 Steen - det kunne jeg godt .. men så er jeg nervøs for at hun "vender" sig til det .. og det skal hun ikke smiley

Kommentér på:
HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor

Annonce