HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor
Hej Hej
Jeg har en lille chihuahua tæve på 13 måneder, som oplever sin første vinter, puha.
Hun er super glad for sneen, vil gerne tisse og lege i det.
Men hun vil ikke lave afføring uden for, hun leder og søger med lys og lygte, men hun vil IKKE sætte sig ned for at lave pøller.
Vi går morgentur hvor hun plejer at pølle, og eftermiddagtur hvor hun os plejer og aften/natte tur, men hun vil bare ikke, og jeg er ved at blive sindsyg over at skulle fjerne lorte hver morgen hvor jeg vågner, hun plejer ALDRIG at pølle inden for, og hun er SÅ flov..
HVAD GØR JEG? HJÆÆÆLP.
- Og det væreste er at jeg er gulvtæpper i hele lejligheden, dog ikke badeværelset hehe
Jeg håber at i kan komme med gode råd..
Mvh Fiia.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Jeg måtte afsted på 3 ture før Luna satte sig.. Jeg havde besluttet at den tur, der ville jeg gå indtil hun satte sig..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 53 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 31.067
-og ja, så må du blive ude til noget er komme ud;o)
Du kan osse prøve at flytte fodringen lidt, så det kommer til at passe med at hun skal af med det i løbet af dagen, og at i dermed kan nå at "gribe" hende og tage hende ud, når det er ved at smutte inde
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 214 Svar: 1.482
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 81
Jeg har prøvet at ryde nogle steder, men hun vil ikke, hun sætter sig ALDRIG på vejen/stigen, hun vil kun på jord og græs, og det er lidt svært lige pt.
Jeg går med hende i ca 3 kvarter ved middagstid sammen med min mor og hendes lille hund, han sætter sig jo bare, det er han ligeglad med,
Men hun har altid gerne ville gemme sig bag en gren, træer mm.
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 81
HJÆLP, min hund vil ikke sk*de udenfor