557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv

Idag havde jeg vores "lille" eddie på med ud at handle og på vej hjem skulle vi forbi fitness centret hvor jeg trænet næsten 2 måneder smiley nå men altså kunne se at malene (en af trænerne som jeg snakker godt med) var stadig på arbejde.. Så tænkte da lige vi ville hilse på da hun havde haft boerboeler før i tiden.. hun var selvfølgelig glad og bød eddie ind i tørvejret til en kiks.. Vi nåede så kun til indgangen til fitness og så var vi ellers omringet af div. bredskuldret mænd der lige skulle se krabbaten MEN i en afstand af mindst en meter, man ved jo aldrig hva det lovrende muskelbundt kunne finde på..hehe. Og ih han var stor og hva han fik at spise og hva race er det osv.. Og lille eddie sad bare og tænkte... så klap mig da en eller anden smiley men nej de store trænede drenge skulle ikke nyde noget.. De 2 eneste piger i rummet var dog henne og klappe vores lille trold.. Sys det var en smule skægt må jeg ærligt indrømme dyb perspekt fra de store gutter og ved pigerne totalt hengivenhed smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv
  • #1   5. dec 2009 Hehe, jeg kan også godt se det sjove i det!
    Har selv prøvet det med nogle meget smarte gutter og en galpende bullterrier.. Havde Samson med og han var helt ligeglad med at bullterrieren stod og skabte sig og det gav åbenbart stor respekt fra de gutter...

• #2   5. dec 2009 jeg ville da være lidt træt af hvis folk ikke turde klappe min hund

men nu er det jo heller ikke en modehund jeg har mig

• #3   5. dec 2009 Hm er til tider træt af det men det går da sys jeg smiley Havde købt hund inden de blev modehunde (ihvertfald hernede sydjylland og inden de kom i tv).. så har oplevet hele opsvinget med alle skulle have osv.. Har heldigvis ikke købt pga udseendet men fordi vi passer godt sammen med aktivitet osv.. Alt andet pjat til min mor forbyde da hun selv har kennel smiley

• #4   5. dec 2009 Og det skal siges at hun har en kennel med de skønneste.. Mest normale... Golden retrivere smiley intet fancy der

Kommentér på:
Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv

Annonce