Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv
Idag havde jeg vores "lille" eddie på med ud at handle og på vej hjem skulle vi forbi fitness centret hvor jeg trænet næsten 2 måneder nå men altså kunne se at malene (en af trænerne som jeg snakker godt med) var stadig på arbejde.. Så tænkte da lige vi ville hilse på da hun havde haft boerboeler før i tiden.. hun var selvfølgelig glad og bød eddie ind i tørvejret til en kiks.. Vi nåede så kun til indgangen til fitness og så var vi ellers omringet af div. bredskuldret mænd der lige skulle se krabbaten MEN i en afstand af mindst en meter, man ved jo aldrig hva det lovrende muskelbundt kunne finde på..hehe. Og ih han var stor og hva han fik at spise og hva race er det osv.. Og lille eddie sad bare og tænkte... så klap mig da en eller anden
men nej de store trænede drenge skulle ikke nyde noget.. De 2 eneste piger i rummet var dog henne og klappe vores lille trold.. Sys det var en smule skægt må jeg ærligt indrømme dyb perspekt fra de store gutter og ved pigerne totalt hengivenhed
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
Har selv prøvet det med nogle meget smarte gutter og en galpende bullterrier.. Havde Samson med og han var helt ligeglad med at bullterrieren stod og skabte sig og det gav åbenbart stor respekt fra de gutter...
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.054
men nu er det jo heller ikke en modehund jeg har mig
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv