1.519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

sygeforsikring engelsk bulldog sygeforsikring engelsk bulldog

jeg syntes det er en jungle med disse forsikringer for har nu hentet tilbud fra flere og alm. brand vil ik dække sygdomme som cherry eyes aller hud prb, og nykredit der skal man flytte alle sine forsikringer, så hvor skal jeg få en forsikring der dækker disse prb. også??????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygeforsikring engelsk bulldog
  • #1   27. nov 2009 Du skal være heldig tror jeg - de færreste forsikringer dækker race-relaterede sygdomme

• #2   27. nov 2009 Top Danmark har jeg til mine bulldogs, og de har dækket cherry eys og andre øje problemer vi har haft med MIlle..

• #3   27. nov 2009 winnie B

Vi leder også lige for tiden efter et nyt selskab - eller det vil sige - vi er igang med at se om vi kan finde et der er billigere end det vi har nu... MEN det skal dække ligeså godt som vores dækker..

Vi har TRYG og de dækker det hele - PÅNÆR hvis man vælger at hunden skal have hvalpe...

Vi har allerede haft behov for forsikringen - så den er god! Den koster omkring 14-1500 kr på årlig basis - men selvrisikoen er omkring 974 kr.. Men de har været gode og hurtige til at dække det!

• #4   27. nov 2009 Jeg har Tryg på Fiona, jeg har ikke haft brug for den endnu, 7-9-13 så håber jeg aldrig vi får brug for den ;O)
    Men jeg oprettede et enme herinde for et stykke tid siden og der kom flere på banen som har franske og engelske og mange af dem har Tryg eller Alm. brand...

• #5   27. nov 2009 jeg kan da ikke forstå at alm.brand ikke vil dække allergi/ hudproblemer. jeg har alm.brand til min franske.. og det eneste de ikke dækker er cherry eye... og jeg var der inde personligt til en snak før jeg valgte alm.brand...

• #6   28. nov 2009 hej alle sammen, indtil nu har jeg fået positiv fead back fra tryg forsikring de dækker alt på nær kejsersnit, men det forstår man godt, det koster inc. ansvar og en speciel forsikring når jeg nu vil gå til hundetræning, og så sygeforsikringen ialt ca 1450, det kan vist ik gøres meget bedre, og jeg skal ik flytte de andre forsikringer jeg ellers har.......

• #7   29. nov 2009 Vi har noget der hedder Ærø Forsikring. Den koster ca. 1700 årligt incl. udvidet ansvar. En selvrissiko på 574 kr. og så skal man betale 20 % af dyrlægeregningen, men det fungere uden problemer..

• #8   29. nov 2009 Winnie B: Dert er også der vi har vores forsikringer, og de er rigtig gode - det eneste der er lidt dyrt er selvrisikoen på 974 kr... :o(

Kommentér på:
sygeforsikring engelsk bulldog

Annonce