716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

At glæde sig At glæde sig

Puha hvor går tiden langsom.

Om 2 dage (fredag den 6/11) skal jeg hente min nye hvalp hjem. Det er første gang jeg skal have hund selv, men er dog opvokset med hunde så kender da lidt til det.

I køkkenet står alt klar til det lille kræ kommer og jeg har taget 14 dage "barsel" til at byde "barnet" velkommen.

Jeg glæder mig, som et lille barn glæder sig til juleaften. Bare tiden dog ville gå lidt hurtigere.

Maiken

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At glæde sig
  • #1   4. nov 2009 Uhhh... spændende - på forhånd tillykke ! :))

• #2   5. nov 2009 kender det alt for gdt, men min hvalp kommer først til verden om lidt over en måned.... mem eld og lykke med den smiley

• #3   5. nov 2009 Hvilken hund skal du have? Jeg forstår virkelig godt, at du glæder dig smiley

• #4   5. nov 2009 Ihhhh tillykke hvor spændende... du skal nok få noget at se til og en masse sjove og dejlige oplevelser:)

• #5   5. nov 2009 Uhhh nu er der kun 31 timer til afhentningen. Ikke fordi jeg tæller overhovedet smiley
    Michael jeg har set hvalpen 2 gange siden han var 6 uger hvor jeg fandt ham på nettet.

Jeg har købt mig en lille Jack Russell Terrier, så der bliver nok at se til med så aktiv en hund.

Glæder mig til at vise ham frem, når han kommer hjem og jeg får taget nogen gode billeder af ham. Navnet er forresten Robbie Williams smiley

Maiken

• #7   5. nov 2009 Carina, jeg vil også sige at jeg får sværere og sværere ved at få tiden til at gå. Og for at det ikke skal være løgn så skal jeg på nattevagt i nat så skal bruge tiden i morgen inden jeg henter ham til at sove. Det ender med jeg slet ikke får sovet.

Mht navnet så har jeg vidst i flere år, at når jeg fok hund skulle den hedde Robbie Williams.
    På mit navneskilt på døren står der allerede
    Maiken Boye Hansen
    Robbie Williams

synes det ser så sejt ud.

Maiken

• #9   5. nov 2009 Tillykke smiley

• #10   5. nov 2009 Hehe Carina. Mine kollegaer har nu hørt om ham og set billeder af ham de sidste små 3 uger. Heldigvis er der flere på jobbet der har hund, så de kan godt forstå mig.

Jeg skal hente ham i Kalundborg, så en lille køretur på 1,5 time.

Jeg skal nok huske at fortælle hvordan det går, er sikker på der også hurtigt dukker spørgsmål op, som jeg har brug for svar på.

Maiken

• #12   5. nov 2009 Ja 7 uger hvor man ikke ved hvilken hund der bliver ens nye "barn"... det kan ikke have været nemt.

Jeg så billederne af Robbie og hans brødre da de var 5½ uge og tog faktisk op for at se på en af de andre i kullet. Men da jeg ville have en glathåret hund blev den første sorteret fra med det samme.... og her kom Robbie så vadende ind i mit hjerte.
    Han er en af de midste i kullet men i flg. drengen i huset, er han den vildste. Og det kan jeg nu meget godt lide.

Har ikke lavet en profil med ham endnu, da jeg ikke rigtig har nogen gode billeder af ham. Men jeg lover, inden weekenden er ovre, har han fået en fin profil med billeder.

Maiken

Kommentér på:
At glæde sig

Annonce