At glæde sig At glæde sig
Puha hvor går tiden langsom.
Om 2 dage (fredag den 6/11) skal jeg hente min nye hvalp hjem. Det er første gang jeg skal have hund selv, men er dog opvokset med hunde så kender da lidt til det.
I køkkenet står alt klar til det lille kræ kommer og jeg har taget 14 dage "barsel" til at byde "barnet" velkommen.
Jeg glæder mig, som et lille barn glæder sig til juleaften. Bare tiden dog ville gå lidt hurtigere.
Maiken
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.350
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 75
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 14
Michael jeg har set hvalpen 2 gange siden han var 6 uger hvor jeg fandt ham på nettet.
Jeg har købt mig en lille Jack Russell Terrier, så der bliver nok at se til med så aktiv en hund.
Glæder mig til at vise ham frem, når han kommer hjem og jeg får taget nogen gode billeder af ham. Navnet er forresten Robbie Williams
Maiken
okt 2009
Mht navnet så har jeg vidst i flere år, at når jeg fok hund skulle den hedde Robbie Williams.
På mit navneskilt på døren står der allerede
Maiken Boye Hansen
Robbie Williams
synes det ser så sejt ud.
Maiken
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.950
okt 2009
Jeg skal hente ham i Kalundborg, så en lille køretur på 1,5 time.
Jeg skal nok huske at fortælle hvordan det går, er sikker på der også hurtigt dukker spørgsmål op, som jeg har brug for svar på.
Maiken
okt 2009
Jeg så billederne af Robbie og hans brødre da de var 5½ uge og tog faktisk op for at se på en af de andre i kullet. Men da jeg ville have en glathåret hund blev den første sorteret fra med det samme.... og her kom Robbie så vadende ind i mit hjerte.
Han er en af de midste i kullet men i flg. drengen i huset, er han den vildste. Og det kan jeg nu meget godt lide.
Har ikke lavet en profil med ham endnu, da jeg ikke rigtig har nogen gode billeder af ham. Men jeg lover, inden weekenden er ovre, har han fået en fin profil med billeder.
Maiken
At glæde sig