725 visninger
|
Oprettet:
puha et chok {{forumTopicSubject}}
igår eftermiddags var vi ude og køre en tur, på en trafikkeret vej, og ud på vejen kommer to amstaff blandinger på max 1/2 år... tror da lige jeg fik smidt vognen ind til siden og fanget hundene, ejeren kom kort efter men virkede ikke overdrevet intra i at få sine hunde ind, han kaldte på dem tre gange og først da kom han ud og tog dem.... aaarrggh altså
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 146
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
nu ca. et år efter render den stadig til ude på vejen, har igen væet inde og sige det og hvad snart ikke hvad jeg mere kan gøre. har været ved at køre den ned da den pludseligt kommer med 110 km/t ud på vejen
hov det blev vidst langt, undskyld:-)
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Hunden var godt nok "kun" 12 md. og venlig, men den var stor 40+ kg, og den gjorde mange folk utrygge her i kvarteret.
Jeg bliver så sur på sådan nogle ejere, især ejerne af "muskelhunde", som gang på gang beviser, at de er den gruppe der er mest uansvarlige.
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Og ja, ejer stod da bare helt rolig og kikkede.. tror nok jeg ku få fat på min hund, en skideballe og et slag i hovedet til mig selv for at lade det ske hvis det var mig...
men nej, det virker som om nogle har salt i øjnene og er helt blinde for hvad der foregår...
puha et chok