{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

puha et chok {{forumTopicSubject}}

igår eftermiddags var vi ude og køre en tur, på en trafikkeret vej, og ud på vejen kommer to amstaff blandinger på max 1/2 år... tror da lige jeg fik smidt vognen ind til siden og fanget hundene, ejeren kom kort efter men virkede ikke overdrevet intra i at få sine hunde ind, han kaldte på dem tre gange og først da kom han ud og tog dem.... aaarrggh altså

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha et chok
  • #1   24. aug 2009 dette er ikke noget negativt ang amstaff men at ejeren ikke passer på sine hunde... de ku ha blevet kørt ned....

• #2   24. aug 2009 Chokerende at folk kan være så lige glade med deres hunde !

• #3   24. aug 2009 Det er utroligt, her i den by hvor jeg bor erer en lab der tit løber rundt ude på vejen, en aften for ca. et år siden var jeg ude på aftentur med min hun og der kom den løbende over vejen og da den næsten er over bliver den ramt af en bil som køre videre, hunden rejser sig og løber ind i en have, men er ikke helt sikker på at det er der den bor, men mener de havde en sort lab. som den påkørte hund var. jeg ringer dog til politiet og melder det og gir et signalament af bilen og de vil så se på det hurtigst muligt, så det er jo fint. jeg prøver så at gå hen til det hus hvor hunden løb ind og spørg om de mangler en hund. Nej den var lige kommet ind, hvorpå jeg siger at jeg tror den lige er blevet ramt af en bil og det eneste ejeren siger er nå men den opføre sig som den plejer, vil da lige tilføje at den stod med halen mellem benene og knurrede af mig. derefter siger han så ja vi er lige flyttet hertil fa en gård hvor den har været vant til bare at løbe rundt, så den skulle jo bare lige lære hvor langt den måtte gå. Jeg tænker bare at så må man jo sætte hegn op eller i det mindste gå med den ud. Idiot.
    nu ca. et år efter render den stadig til ude på vejen, har igen væet inde og sige det og hvad snart ikke hvad jeg mere kan gøre. har været ved at køre den ned da den pludseligt kommer med 110 km/t ud på vejen

hov det blev vidst langt, undskyld:-)

• #4   24. aug 2009 Her i vores kvarter har der været en amerikansk bulldog han, som har løbet løs rundt dagligt. Jeg har set det en del gange, og indfangede den selv en dag. Ringede til poilitiet, og sagde at jeg har bset den løs mange gange, og at de nu måtte gøre noget. De spurgte om jeg ikke kunne beholde ham, indtil ejeren kom hjem. Jeg sagde, at det er "fandme" ikke mit problem. Der løber en stor hund rundt løs, og kan det virkelig passe at politiet ikke vil gøre noget. Til sidst ville de ringe til ejeren på hans arbejde, men det var også det.
    Hunden var godt nok "kun" 12 md. og venlig, men den var stor 40+ kg, og den gjorde mange folk utrygge her i kvarteret.
    Jeg bliver så sur på sådan nogle ejere, især ejerne af "muskelhunde", som gang på gang beviser, at de er den gruppe der er mest uansvarlige.

• #5   24. aug 2009 ja vi var ved at køre en cocker over forleden dag.... den kom strygende ud fra en indkørsel og ud foran bilen..
    Og ja, ejer stod da bare helt rolig og kikkede.. tror nok jeg ku få fat på min hund, en skideballe og et slag i hovedet til mig selv for at lade det ske hvis det var mig...
    men nej, det virker som om nogle har salt i øjnene og er helt blinde for hvad der foregår...

Kommentér på:
puha et chok

Annonce