Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæver mødes idag i glumsø hundeskov?
  • #1   23. aug 2009 er der ikke fri adgang i en hundeskov. men kan da ikke sige at hvis man har handhun må du ikke gå i hundeskoven.. i næstved kommer der mange hunde hver dag og så vi mødes ander steder når hun er i løb

• #2   23. aug 2009 Det er jeg godt klar over, men jeg kan jo kalde hende til mig hvis der var andre, deriblandt en hanhund. så mange plejer der nu heller ikke at være dernede.

• #3   23. aug 2009 når okay tænkte bare det var en ide i kunne mødes et andet sted. det var ikke for og blande mig

• #5   23. aug 2009 det var også det jeg tænkte..

• #6   23. aug 2009 maggi A : hvor er jeg glad for din kommentar. Det er lige mne odrd også.

Jeg er træt af det er os med tæver som åbenbart er et problem. Og det skal lige siges at min hun nu har været i løbe tid 14 dage, og har været i hundeskoven flere gange og hverken andre hundeejere eller jeg har haft et problem. Og jeg møder altså også tit andre som spørg om min er en han hun, da deres er i løbetid.

. \m/ blandingsrocker \m/ . prøv selv lige at have lidt respekt for andre end sin hund og sig selv.

• #7   23. aug 2009 Når ens hund er i løbetid, må man lufte den andre steder end hundeskoven/fritløbsområder
    .
    Helt seriøst, så forstår jeg ikke, at i kan finde på at tage en tæve med der er i løb.
    Det er hverken sjovt for tæven, at have hanhundene eller andre tæver hængende i røven.

Hvis der er mere end en han-hund til stede, vil de formentlig komme op og toppes om tæven, og måske komme til skade..
    Virkelig respektløst!

• #8   23. aug 2009 Hallo, nu stopper I altså. Dem som ikke kender Glumsø hundeskov bør ikke udtale sig. Der er som sagt et lukket område med græs og ydermere et med en lille sø. Og så er det endnu engang vigtrigt at vide hvordan din hund, for er det som min, så er hun FULDSTÆNDIG ligeglad med hanhundene. Det kommer jo nok men som hun er i løbetid så ser jeg ikke noget problem i at lufte hende dernede. Man kan jo ikke spærre sin hund inde i de 3 uger det står på. Og hvis man går et andet sted hen, og selvfølgelig har sin hund i snor, kan man jo ikke vide sig sikker på om andre respektere at gå med snor, og så har man sgu alligevel en hanhund ved sig.

• #9   23. aug 2009 Fie var også i hundeskoven når hun var i løbetid, det var faktisk det eneste sted jeg turde slippe hende fri *G*

Men den hundeskov vi brugte, var et lille område med en indgang og man kan overskue hele området og derfor forlod vi bare området når der kom andre...

Kunne dog ikke drømme om at tage hende med til at træf med fremmede hunde under løbetiden, der havde hun rigeligt at forholde sig til

• #10   23. aug 2009 Rene: Tak for din opbakning. Dejligt at høre du også har taget din hund med ud i løbetiden.

Kommentér på:
tæver mødes idag i glumsø hundeskov?

Annonce