På mandag bliver han en høn På mandag bliver han en høn
På mandag skal Toffie kastreres, og HOLD NU LIGE OP hvr jeg glæder mig.
Han er TOTALT kuldret i hovedet for tiden, for alle de velduftende tæver (og især Emma) der er i løbetid, sætter så megen gang i knolden på den bette fyr.
I nat ødelagde han lige vores badeværelsesdør (*GRRRRR*) fuldstændig, og det er simpelthen synd for ham (også selvom han er lidt af en møjhund lige nu) når han bliver så skør i hovedet, så beslutningen og tidsbestillingen er kommet helt på plads WEEEEEE
Nå - men jeg vil lige høre, hvor lang tid vi kan forvente der går, inden han er helt rolig igen? Her tænker jeg på hans ublu opførsel, galpen, gispen, sukken og piben.
Jeg er klar over, at han ikke skal sættes sammen med Emma mens hun er i denne løbetid, da vi kan risikere, at der stadig er lidt skud i bøssen, så det må vi lige holde som vi gør, indtil hun er ude af det igen, men er der nogen der kan komme med et bud på, hvor lang tid vi skal forvente en totalt "dårlig" opførsel? (Ved godt det er hans instinkt)
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 856
men du kunne jo prøve en kemisk kateration og se hvondan det går om han overhovedet forandre sig om det kan betale sig.
før den skal i nakose og få det gjort permenent
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Jeg kender ikke hans baggrund, og opvækst, så vi er helt klar på, at han ikke skal lave hvalpe - hvor cute han end er
Hvis han bliver kastreret, så kan de sagtens gå sammen i hendes løbetid, og så splitter han forhåbentligt ikke flere døre ad....
Desuden så er de to vidt forskellige racer ;-))
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
jun 2008
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Det ville da blive HELT ulideligt, hvis han forblev så "skør"
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 856
men somme tider lover dyrlægerne en masse ......det skal man bare lige vide feks at de stopper deres strinteri og ikke vil jagte tæver eller bedække dem men jeg har bare oplevet mange kasteret hanner som netop stadig strinter og er dameglad ....også ulideligt dameglad .
så det skal ikke kun være derfor .
men det kan jeg forstå ddet heller ikke er smiler .
men ved han blir kasteret skal du ikke være bange for uønsket hvalpe ihvertfald .
jun 2008
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Og taler af egen erfaring, da min hanhund er kemisk kastreret
På mandag bliver han en høn