491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

På mandag bliver han en høn På mandag bliver han en høn

På mandag skal Toffie kastreres, og HOLD NU LIGE OP hvr jeg glæder mig.

Han er TOTALT kuldret i hovedet for tiden, for alle de velduftende tæver (og især Emma) der er i løbetid, sætter så megen gang i knolden på den bette fyr.

I nat ødelagde han lige vores badeværelsesdør (*GRRRRR*) fuldstændig, og det er simpelthen synd for ham (også selvom han er lidt af en møjhund lige nu) når han bliver så skør i hovedet, så beslutningen og tidsbestillingen er kommet helt på plads WEEEEEE

Nå - men jeg vil lige høre, hvor lang tid vi kan forvente der går, inden han er helt rolig igen? Her tænker jeg på hans ublu opførsel, galpen, gispen, sukken og piben.

Jeg er klar over, at han ikke skal sættes sammen med Emma mens hun er i denne løbetid, da vi kan risikere, at der stadig er lidt skud i bøssen, så det må vi lige holde som vi gør, indtil hun er ude af det igen, men er der nogen der kan komme med et bud på, hvor lang tid vi skal forvente en totalt "dårlig" opførsel? (Ved godt det er hans instinkt)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På mandag bliver han en høn
  • #1   11. jun 2009 der er faktisk ingen garanti for en kasteration gør han ikke har lysten ..kun at der ikke sker noget ved det .
    men du kunne jo prøve en kemisk kateration og se hvondan det går om han overhovedet forandre sig om det kan betale sig.
    før den skal i nakose og få det gjort permenent

• #2   11. jun 2009 Linda - vi har snakket meget frem og tilbage omkring kemisk kastration, men vi er helt enige om, at han ikke skal lave hvalpe.

Jeg kender ikke hans baggrund, og opvækst, så vi er helt klar på, at han ikke skal lave hvalpe - hvor cute han end er smiley

Hvis han bliver kastreret, så kan de sagtens gå sammen i hendes løbetid, og så splitter han forhåbentligt ikke flere døre ad....

Desuden så er de to vidt forskellige racer ;-))

• #3   11. jun 2009 Jeg ved ikke om det er en skrøne, men har fået fortalt at man ikke må kastrerer mens hanhunden er i den "sindssyg" fase, altså mens tæven er i løb, da man kan risikere at han "sidder fast" i den sindstilstand. Men ved ikke om det passer....

• #4   11. jun 2009 Jeg ved ikke om det er en skrøne, men har fået fortalt at man ikke må kastrerer mens hanhunden er i den "sindssyg" fase, altså mens tæven er i løb, da man kan risikere at han "sidder fast" i den sindstilstand. Men ved ikke om det passer....

• #5   11. jun 2009 Min er også kastreret, og det hjalp, og jeg er så glad for at han blev kasteret. smiley

• #6   11. jun 2009 Jeg ringede lige til dyrlægen, for at høre hvad deres erfaring er, omkring hanhunde der bliver kastreret mens de er "sindssyge", og de har ikke oplevet nogle hanner forblive i den tilstand.

Det ville da blive HELT ulideligt, hvis han forblev så "skør"

• #7   11. jun 2009 ja altså jeg havde også kasteret ham uanset .....
    men somme tider lover dyrlægerne en masse ......det skal man bare lige vide feks at de stopper deres strinteri og ikke vil jagte tæver eller bedække dem men jeg har bare oplevet mange kasteret hanner som netop stadig strinter og er dameglad ....også ulideligt dameglad .
    så det skal ikke kun være derfor .
    men det kan jeg forstå ddet heller ikke er smiler .
    men ved han blir kasteret skal du ikke være bange for uønsket hvalpe ihvertfald .

• #8   11. jun 2009 Annette-- Tænkte nok det var en skrøne. *g*

• #9   11. jun 2009 Jeg kan fortælle at den kemiske virker helt som en rigtig kastration. Der er kommet et nyt middel, uden bivirkninger som den gamle.
    Og taler af egen erfaring, da min hanhund er kemisk kastreret

Kommentér på:
På mandag bliver han en høn

Annonce