{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hjælp søges ang. dobermann {{forumTopicSubject}}

Altså...ja, jeg føler mig bare altid så åndssvag når det kommer til dobermanns, for siden jeg var 12 år har jeg været rædselsslagen for denne hunderace.

Jeg skulle ud og snakke med en kontaktperson ang. et job(jo dengang kunne man godt få lov til fx. at dele reklamer ud, når mna var 12 år) og jeg gik glad op til huset og ringede på....og så var det ellers helvede brød lød, da en stor højt gøende og knurrende dobermann kom flyvende ud gennem en glasdør(gennem glasset) og simpelthen skræmte mig så meget at jeg den dag idag...stivner hvis der pludselig står en dobermann i nærheden af mig...og ser jeg den på afstand bliver jeg nødt til at gå over på den anden side af gaden eller dreje væk og bruge en sidegade(gå en omvej).

Synes selv det er dybt åndssvagt og har derfor taget beslutningen, at nu vil jeg altså møde en dobermann og se om jeg kan arbejde mig ud af fobien.....ved jo godt inderst inde at det er dumt og åndssvagt, men jeg har svært ved at styre det *rødmer*

Derfor søger jeg en, der bor i Kbh. eller omegn, og har lyst til at vise mig sin hund...som SKAL være rolig og sød !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges ang. dobermann
Kommentér på:
Hjælp søges ang. dobermann

Annonce