{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges ang bil ..
  • #1   22. apr 2011 Der skal bruges nogle beslag og nogle meget kraftige gummiringe (ved ikke hvad de hedder på bilsprog) smiley

• #2   22. apr 2011 ^^ (gummiringene er bare for lydens skyld, så den ikke rasler smiley )

• #3   22. apr 2011 Mette F

så gummiophæng er så de bedste ? så den ikke rasler..

kai

de ophæng der sidder på bilen vil jeg tro ikke er noget værd mere .
    så derfor der skal nogle nye på . og tror ikke de er i selve pakke med bagpotten . tror der skal købes ved siden af ..

• #4   22. apr 2011 Ja gummiophængene er for lydens skyld smiley .. De skulle sørge for den ikke rasler, eller i hvert fald dæmpe den raslende lyd en helt del smiley (har ikke selv bil, så ved ikke så meget om det, bare det min fætter har fortalt, når jeg har hjulpet ham i værkstedet smiley )

Hvis de ophæng/beslag, der sidder på bilen ikke er noget værd mere, skal i have nogle nye, de burde kunne købes samme sted som bagpotten smiley

• #5   23. apr 2011 Gummiophæng er ikke så potten ikke rasler eller larmer det er så udstødningen kan gi sig.. Hver gang man giver gas så giver motoren sig og hvis udstødningen ikke kunne bevæge sig ville den knække. smiley

DU skal også huske at skifte pakninger evt pakningspasta for at sikre at det er 100% tæt. Men får du fat i en reservedelsekspedient burde han/hun også informere dig om hvilke pakninger og ophæng du skal bruge..

Ellers smid en besked. Jeg arbejder i bilxperten og kan helt sikkert godt hjælpe hvis det skulle være. smiley

Kommentér på:
Hjælp søges ang bil ..

Annonce