735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Søger blanding mellem Søger blanding mellem

Labrador og Cocker spaniel.

Har nogen denne blanding eller kender du nogen der har denne blanding, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer med den.

Og nej det er ikke mig der har eller skal have sådan en, men mine naboer, der er pensionister, der har en på 5 mdr (og jo han er super dejlig og meget glad for Freja), det er som om hans kropsdele ikke helt kan følges ad, og han er allerede nu større end Freja og super stærk, men har det mest vidunderlige væsen, heldigvis;-)
, men sjov ser han nu ud...ggg
Så kom med nogle erfaringer i forhold til temp, størrelse og overlevelses procent....osv...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger blanding mellem
  • #1   28. maj 2009 Jeg har haft en

Måtte aflive den da den var 10 mdr pga dårligt temperament.
    Desuden var den ikke særlig kontaktsøgende og heller ikke renlig trods en kæmpe indsats.

• #2   28. maj 2009 Åh det er jeg da ked af at høre.

Er glad for at deres er helt omvendt og elsker at snakke, og næsten helt renlig:-)
    Har du billeder af den herinde?

• #3   28. maj 2009 Nej det er mange år siden jeg havde den.

Men det lyder da godt med naboens smiley
    Min havde nok arvet det dårligste fra begge forældre smiley

• #4   28. maj 2009 Ja man kan jo aldrig vide sig sikker med blandinger af 2 meget forskellige hunde:-(
    Naboens, ligner nærmest en kommode,,,ggg,,, men det bekymrer mig dog også, for den har korte ben og en krop som en labrador, det kunne jo være at hvis det fortsætter sådan at det kunne give problemer med med ryg og led i benene. Foddermæssigt passer de den rigtig godt og passer dyrlægebesøg osv, hvilket er dejligt at se.
    Da de købte den og indtil den var 3-4mdr, lignede den en ægte lab, men ikke mere sååå.....

• #5   28. maj 2009 Jeg syntes også den af min var mest labber at se på - men ikke så høj og med længere ører. Pelsen var hen af labben.
    Den havde dog meget let ved at tage på - så der blev også passet på.

Tak for din hilsen ved Frida

• #6   28. maj 2009 Den har også let ved at tage på, så de har fået sig en snak med dyrlægen og følger så det.
    Deres er begyndt at få en bølget stribe ned af ryggen, mens resten af pelsen er sort og skinnende blank (og blød)

Velbekomme, er meget betaget af dine hunde, de er meget smukke, mødte en sidste år på Fanø, virkelig en dejlig hund, men ikke en vi ser så tit, jo og dog, når vi er i Jylland...

• #7   28. maj 2009 Tak smiley

Her på øst siden af Sjælland er der mange - vi bor nærmest i en klynge indenfor 30 km *G*
    Folk tror de har rede i nærheden

Den kommer nok til at ligne den jeg havde

• #8   28. maj 2009 he he, så må jeg hellere til Sjælland og kigge efter hundereder....ggg... Jeg skal vel bare gå efter lyden af bjæf og en grå dis i det fjerne....ggg

Nu vil smutte i seng, for så da lige at klokken er blevet maaaange. Sov godt smiley

• #9   28. maj 2009 Tal i lige måde smiley

Og ps - du kan bare kikke efter biler der rokker rundt på landevejene *GG*

• #10   28. maj 2009 Min veninde har en blanding mellem cocker og lab, den er et år nu og er nok den mest glade lille hund jeg har mødt.
    Han ligner en lille lab med lange øre, så cute, vidunderlig personlighed.

• #11   28. maj 2009 Den jeg har mødt var temmelig forstyrret
    Nervøs, foderaggressiv, ukoncentreret, stresset.

Om det var kombinationen eller ejeren ved jeg ikke

• #12   28. maj 2009 Både moderen, en gul lab, og faderen, en sort cocker, er gode og rolige familie hunde, den virker godt præget, ved hvordan man leger med en anden hund og er utrolig kærlig. Ejerne elsker virkelig den hund, de havde dog ikke regnet med at den ville vokse sig til sådan en krabat, med superkræfter.
    Dem i kender, har de nogen problemer fysisk?

• #13   28. maj 2009 Øregangsbetændelse ret tit... det kan nok også medvirke til at hunden virker forstyrret / stresset

Kommentér på:
Søger blanding mellem

Annonce