Hvil i fred min dejlige dreng (hund) Hvil i fred min dejlige dreng (hund)
Hej alle
Tjecko har haft en fedtknude i gennem længere tid og vi havde været ved dyrlæge med den men vi fik afvide at så længe at han ikke havde ondt så syntes hun ikke at vi skulle udsætte ham for en opperation (da han har alderen og fysikken imod sig) og han har også altid været meget livsglad og det men på kort tid vokset den sig meget stor så vi tog til dyrlæge d 9 Juli 2008 og vi besluttet at nu skulle den fjernes så det blev gjort d 10 Juli 2008 han lå på opperationsbordet fra kl 10 og de var ikke færdige med ham før kl 14 for da de fik lukket op var det en større opperation da han også havde en knude længere inde og den fjernet de også... det havde så sat sig til en kræft knude så vi vidste at hver dag var en gave... men her i weekenden fik han det rigtig dårligt og hver dag måtte vi sloges med at han fik bare lidt og spise så bare han fik et par foder piller (ved ikke hvad jeg ellers lige skal kalde det) eller andet form for mad så blev vi glade men han fik det ikke bedre... så derfor valgte vi at rige til dyrlægen og sade at nu var hans tid kommet... vi fik så en tid kl 15.10 og da hun så ham sagde hun at det var det rigtige tidspunkt vi havde valgt og vi havde gjort alt hvad vi kunne for ham... men alligevel sider man og tænker kunne man have gjort mere... eller var det nu den rigtige løsning...men ja det var det... men HVORFOR FANDEN SKAL DET GØRE SÅ ONDT AT GØRE DET RIGTIGE???
da vi havde valgt at han skulle med hjem gjorde vi det at han fik den sovedysende sprøjte inde og så gik vi ud i bilen (en stor kassebil hvor der er sidedør i) vi lukket sidedøren op og der lå et tæppe hvor han hoppet op og vi nusset med ham... dyrlægen kom og spurgte om han sov men det gjorde han ikke men han var døsig så hun hoppet ind i kassen og gav ham den sidste sprøjte og der gik ikke lang tid før jeg kunne mærke han gav efter og var væk... (dyrlægen lyttet og ja han var væk) så vi lagde den anden halvdel af tæppet over ham og kørte hjem... vi tog hjem og lade ham ned hvor han skulle hvile og lagde ham pænt... da vi skulle dække ham til igen kunne ingen af os næsten gøre det... jeg kunne ikke få mig selv til at smide jord på ham så jeg satte mig i sanddyngen og skubbet jordet i så jeg ikke kunne se ham... og da alt jordet var på ham kunne jeg se både mig og min forlovede kunne ikke få os selv til at gå på jorden... så nu er der en lille bakke ovenpå ham... og det vil der blive ved med at være lige indtil jorden selv har faldet sammen....
Han var bare verdens bedste hund og vi har fået SÅ meget ros for ham og alle der har været på besøg her ville gerne have ham med hjem... han var sød og imødekommende over for alle... og alle kunne gøre hvad de ville med ham uden han gjorde noget.... han var altid hjælpsom og abejdsom... han var en rigtig fighter lige til det sidste... og han var altid så godtroende.... Han var hjertet selv...
Hvil i fred min dejlige dreng du vil altid være i mit hjerte....
Ja undskyld men skulle bare lige ud med det... sider her og stortuder.... og kigger ude i haven hvor han hviler i fred...
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Føler med dig, knus.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Men tænk på alle de dejlige stunder i har haft med ham. Lige nu er det rigtig hårdt og det hjælper at græde.
Men på et tidspunkt vil i tænke mere på alle de sjove timer i havde med ham
R.I.P Tjecko
nov 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 76
R.I.P
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.287
RIP
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Monica, jeg ved du er knust lige nu, men husk du har givet ham et godt liv fyldt med glæde, omsorg, knus, møs og kærlighed, nu har du givet ham fred og det også med kærlighed, vi er ikke herrer over sygdom og du ku ikke ha gjort mere ... og husk han vil aldrig være længere væk end i dit hjerte og i dine minder....
føler med dig
Lykke
Hvil i fred min dejlige dreng (hund)