{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.566 visninger | Oprettet:

Kia har skåret sig. Lidt hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra aftenvagt og så har katten desværre smadret en glaslysestage og skårene kom Kia, i kådhed over at jeg kom hjem, til at træde på ... Hun sagde ingenting så jeg opdagede det ved at hun har blødt ret meget på gulvet i køkkenet og soveværelset ...

Hun har skåret sig sådan at det yderste lag "hud" på trædepuden er skåret op men ligger løst hen over selve såret som er ret dybt men dog overfladisk idet ingen større nerver eller blodårer ser ud til at være ramt ...

Jeg har vasket såret og lagt en Mepilexplade på og sat en sok uden på men Kia har allerede 3 gange fjernet forbindingen. Hun halter ikke, hun slikker ikke i såret og lader generelt ikke til at mærke noget til såret. Så jeg håber lidt at det older op med at bløde af sig selv hvis hun ellers ikke tramper rundt på den pote (som hun gør pt.)

Jeg har selvf. kontaktet vagtdyrlægen som siger at jeg gør det rigtige, skal evt. prøve at ligge en rigtig forbinding og køle foden med noget koldt og derefter tage til min egen dyrlæge i morgen og få antibiotika ...

Nu prøver jeg at få Kia til at falde til ro for hun farer rundt fordi hun er sulten. Så jeg er ved at lave hendes mad og håber at hun falder til ro herefter så såret får ro til at lukke sig ...

Er der andet jeg kan gøre, nogen gode råd, noget jeg har glemt udover at servere katten som BARF til hunden for at råde bod på skaden :o)

Uhh har flere gange læst at det er sket for andre, men min lille babyvapper har aldrig ellers været ude for noget lign. og føler mig ret afmægtig og lidt bekymret ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia har skåret sig. Lidt hjælp ønskes
Kommentér på:
Kia har skåret sig. Lidt hjælp ønskes

Annonce