997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hjælp, Søger mops hvalp ! :) Hjælp, Søger mops hvalp ! :)

Kære Hg-brugere.

Jeg søger med lys og lygte efter en lille mops tæve.
Havde egentlig fundet en på fyn til 6000 (uden tavle ) og have reseveret hende, da sælger besluttede sig for at beholde hende selv 3 dage før jeg skulle hente hende.
smiley

Så nu leder jeg igen. har alt klar herhjemme, legetøj, foder, kurv osv. bare ingen hvalp.

Så, leder efter en Mops tæve - fawn/silver.
Jeg kan ikke give over 7000 desværre, men hunden behøver ikke være med tavle.

Vil i ikke nok skrive eller sende link hvis i ser noget, tænk?

Mange hilsner Freja B - en 19 årig kvinde, med tid og overskud, og et stort hundehjerte !

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, Søger mops hvalp ! :)
  • #1   26. feb 2009 Er meget meget enig med Tine....
    For din egen skyld, så spar de sidste par tusind op og få den sikkerhed som en tavle giver.... For skulle hvalpen så være syg er der penge at hente fra opdrætter...

• #2   26. feb 2009 Tine: Ja er sikker på at det skal være en mops, med alt hvad det indebære - har allerede en mops i familien så kender også godt racen ! smiley

Og der er da stor forskel på 7000-11000 ?.. (og det kan jeg jo så komem ud for der er også er "kvalitet" ).. men som det tit er i vores samfund, er jeg fuld af kærlighed og tom for penge... ?
    har fået spared de her 6000-7000 sammen, skal jeg spare mere må jeg vente med at købe til sommerferien og det er lang tid at vente i min situation !

• #3   26. feb 2009 Jamen lige meget hvad, så er en sund mops en man skal vente på... De hænger ikke bare på træerne... Så spar du bare sammen. smiley Og brug tiden på at kigge kenneler igennem...

• #4   26. feb 2009 Det ved udemærket godt.
    Men har nu ventet og kigget i meget lang tid. og hende som brændte mig af, den tæve var smuk og slank, ikek for mange rynker i hoved, frisk og fræk osv. alt var godt.

Er bare så utålmoig efter at være blevet brændt af på den måde.. ejg skulel have siddet herhjemem med hund på mandag ???? MANDAG.. (råber af hende, ikke jer !!)..

Sorry, er bare så sur her !

• #5   26. feb 2009 He, jamen det er skuda helt forståeligt!!!!! Det er fandeme også sur røv.......

Men for din egen skyld... Så prøv at have tålmodighed.... du skal forhåbenligt ha din hundeven i 15-16-17 år.. Så sku den gerne være rask....

• #6   26. feb 2009 Det er helt rigtigt. Og vil aldrig støtte hverken dårlige kenneler eller hundehandlere..

Men et er så svært når man går rundt og "glæder glæder glæder sig til mandag d. 1" også får man en mail men "Jeg har valgt at beholde den hvalp u har reseveret"- ARGH...

Så min tålmodighed er så lille !

Men beder jer bare om, at hvis i ser en mops tæve, til en tilforladelig pris, fra et sunt og "klogt" sted - så please, tænk på mig smiley

• #7   26. feb 2009 JAmen det er meget meget forståeligt... Det sku min opdrætter lige ha gjort med mig... *GG*
    Men ja... Kan ikke sige så meget andet end pøj pøj smiley

• #8   26. feb 2009 Mange tak ! ..
    Får jeg jo nok brug for ! - og kunne være jeg skulel spille noget lotto - så jeg kan vinde nogle penge smiley

• #9   26. feb 2009 hvis jeg skulle købe mops, ville jeg helt sikkert købe med tavle, for at undgå sygdomme

• #10   26. feb 2009 min kæreste og jeg var så heldig at finde vores mopse pige på dba..(og 2år) da vi købte hende.. vi gav 5000 med stamtavle..

• #11   26. feb 2009 tror nu ikke på at en tavle er en sikker for at undgå sygdomme ?

• #12   26. feb 2009 Du har ikke set dags dato/pedigree exposed?

Med de sygdomme der er risiko for hos mopsen, fatter jeg ikke at du tør begive dig ud i en uden tavle!
    De har en del sygdomme, og for at minimere risikoen for dem, er du altså nødt til at finde dig en seriøse opdrætter!

Den billigere mops kommer til at koste dig mere i dyrlægeregninger og hjertekvaler!

• #13   26. feb 2009 Jo så hele programmet og græd hele vejen igennem.
    Men synes det er forkert at sige at en tavle er ens betydende med at de er sygdomsfrie ?

Og bare rolig, har læst alt hvad jeg kan om både racen og dens sygdomme, kender flere mopser selv så kender også deres sind.

Men egentlig var det overhoved ikek hvad jeg søgte efter ( råd altså ) - søgte faktisk efter en mops !
    Er glad for i vil hjælpe da.

• #14   27. feb 2009 Skal hunden være helt lille hvalp? Ellers er der en skøn skøn tæve til salg på 8 mdr.

• #15   27. feb 2009 det sikre ihvertfald en del. kender bare så mange som har købt mops unden tavl og er kommet galt afsted. og nu er mops jo også kendt for nogle sygdomme. jeg ville da heller ofre nogle flere penge og få en rask og sund hund

• #16   27. feb 2009 men igen... jeg er bare ikke særlig rig.og hvad der tager andre mennesker at spare 3-4000 op tager mig 3 gange så lang tid.
    "og har jeg så overhoved råd til hund" - igen.. søgte ikek efter råd.!

Og Ida . ja helst, vilel ikke have noget imod at tage en der ikek var en hvalp senere, men den første Helt egen hund, den skulle jeg egerne have helt fra hvalp, ellers tak smiley

Kommentér på:
Hjælp, Søger mops hvalp ! :)

Annonce