{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.130 visninger | Oprettet:

tis i sofaen - hvordan fjerner jeg det {{forumTopicSubject}}

hej alle...
søger et lille husråd, min han hund på 6 mdr har haft problemer med at holde sig om natten. det er kun hvis man sover længe = 8-9tiden, han ik kan holde sig. Desværre har han somme tider gjort det i sofaen, men det er han stort set holdt op med, og jeg ønsker at vaske hynderne - for de lugter grimt. Det er en stof/uld-sofa, så betrækket ryger i vaskemaskinen. MEEEN, hva ska jeg stille op med skumgummi-hynderne???

hvis i har et råd til hvordan man undgår tis i sofaen, vil de også blive modtaget med kyshånd!! ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tis i sofaen - hvordan fjerner jeg det
  • #1   20. jan 2009 Jeg har hørt at folk bruger kartoffelmel på deres gulvtæpper og efter lidt tid støvsuger det op.. - ikke en eneste plet at se...
    Måske det kan hjælpe i din sofa ?

• #2   20. jan 2009 det ska li siges at når jeg har opdaget han har tisset, har jeg selvfølgelig gjort hva jeg kunne med køkkenrulle og klud og rodalon.

• #3   20. jan 2009 Stå op en gang i løbet af natten og luft ham? Han er jo tydeligvis ikke HELT renlig endnu?

• #4   20. jan 2009 jamen det hjælper kun i overflade, det er mere en metode at vaske hynderne hele vejen igennem jeg leder efter.. ellers tak ;o)

men det er nok tæt på umuligt..??

• #5   20. jan 2009 er indendørs og udendørs rodalon lige kraftigt - jeg har begge dele.??

det er ikke en mulighed stå op om natten, det sover jeg alt for dårligt til - kan ik falde i søvn igen..

• #6   20. jan 2009 Du kan få noget møbelrens hos forhandlere, og ellers findes der forskellige pletfirmaer der lugtbehandler... Der findes også et produkt der hedder urinoff, det tager både lugt og plet, men skal på mens pletten er fugtig...

Men det bedste råd er nu engang at komme ud med hunden inden den tisser på noget.. det bliver hurtigt en dårlig vane...

• #7   20. jan 2009 hvis puderne er af skumgummi, så kunne du jo logisk set tage skumpuderne og gennembløde i vand/rodalon og trykke så meget vand ud som muligt (man kan næsten få alt ud af skumgummi) og så lade dem tørre.

tror ik du kan gøre meget andet smiley

(ikke noget jeg har prøvet, men virker som den eneste mulighed for at rense dem ordenligt ?)

• #8   20. jan 2009 Det tror jeg ikke en gang , jeg gad gå i gang med.....det er jo indtørret tis... det er ikke sådan at få væk....( slet ikke her om vinteren )...Ny Sofa .

Havde det været sommer , havde jeg MÅSKE lagt hynderne ud på græsset..... overhældt dem med rodalon.... og så ellers spulet dem med haveslangen.. (Længe ...længe ).
    Og så tørret dem i solen i mange ... mange dage....og siddet på gulvet i mellemtiden.

Jeg ville hellere købe en Ny Sofa.....det er det nemmeste.....desværre :O)

• #9   20. jan 2009 Og iøvrigt... bliver man altså NØDT til at gå ud med sin hund , når den skal tisse....... selvom det går ud over ens " søvnmønster "......alt andet er synd for hunden....... du overlever sikkert nok , skal du se ..:O)

• #10   20. jan 2009 jeg ved at en bil kabine renses nemmest med en trykrenser der kan skyde varmt vand og så gennemspule dem og lade dem tørre i stuetemp.

så har man ik råd til en ny sofa, så kan de renses, bare med at finde en god metode smiley

• #11   20. jan 2009 hvad tid er han ude sidste gang ? og hvad tid går du i seng ?

• #12   20. jan 2009 Citat "det er ikke en mulighed stå op om natten, det sover jeg alt for dårligt til - kan ik falde i søvn igen.."

Så sæt din kærste til det :-))

Hm... at få en hundehvalp er næsten ligesom at få børn - søvnløse nætter smiley

• #13   20. jan 2009 DU SKAL UD MED HUNDEN, OGSÅ OM NATTEN!! Jeg har haft en mdr, hvor jeg skulle op 3 gange om natten. samtid med fuldtids arb...

• #14   20. jan 2009 bianca J

Jeg har det på samme måde, men der er altså ikke andet end komme ud af sengen også gå en lille tissetur, det er dig selv der har valgt at få hunden, så man også følge det ansvar der hører med..

• #15   20. jan 2009 vær påpasselig med at vaske betrækket. Sæt det på mens det stadigvæk er fugtigt ellers kan du risikere at det krymper så det ikke passer hynderne.

Ellers som alle andre siger, op om natten, det måtte vi selv os fra FEMTE sal.

Kommentér på:
tis i sofaen - hvordan fjerner jeg det

Annonce