{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Snu Dobermann hanhvalp! :-) {{forumTopicSubject}}

Aldrig før er jeg blevet taget sådan ved R...., min ene doberhan (Odin 6 mdr'er, har jeg i hundegård, han kommer ud og leger hverdag) har det med at han gerne vil ind, for der er jo nogle sjove legeting inde i huset, (mine katte), og en dejlig sofa, når, men han har det med at springe op og åbne døren selv, men han har ikke gjordt det et stk tid, dejligt har jeg tænkt, men jeg skulle blive overrasket, ja ja...... *GG* Da Freja og Odin var blevet lukket ud af hundegårdene i morges, løb de rundt og legede som de plejer..... men pludseligt var der lidt for meget gøeri ved hoveddøren, så både Jan og jeg undersøgte selvfølgelig sagen, og det var Freja der fik et spasser anfald på Odin, fordi han ikke gad og lege med hende, hun gøede som en gal af ham, men han lignede noget der var løgn, vi blev nervøse, og tog ham ind, og ja ja vi skulle blive klogere, han stod der på stuegulvet og rystede og var meget ynkelig, jeg tilbød ham lidt foder, men neeeej.... mor, det har jeg ikke løst til (Odin er ellers et mad øre) så jeg tænkte åhhhh nej, er han helt vild syg?? Vi begyndte at ynke, nuse, kæle og pusle om ham, han skulle selvfølgelig også op i sofaen og have tæppe på, jeg tilbød ham nogle Frolic, og de var væk før jeg fik set mig om, ok tænkte jeg, jeg prøver da at tage Freja herind for at se om hun kunne lokke ham til at spise og friske lidt op....... *SS*
Og så kom choket, Lige så snart Freja kom ind, så fejlede Odin intet, han hoppede og løb som en gal hvalp rundt i huset, og spiste med kæmpe appetit, lige indtil vi kaldte på ham, så ååhhhh... jeg er så dårlig mor, jeg må hellere ligge mig i sofaen, ups, kunne man se han tænkte, hi hi hi..... Men Freja's fjollen rundt i stuen blev for meget for ham, han kunne simpelhen ikke modstå fristelsen til at være med........ Ha ha ha ha Odin's plan virkede ikke, og hold da op hvor vi grinede af ham.... *LOOOOL*
Det måtte jeg lige dele med jer alle smiley

Ps... Odin har det stadigt fint smiley Han og Freja ligger trykt, varmt og godt i deres hundehuse med varmelamper og en masse halm + kødben smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snu Dobermann hanhvalp! :-)
  • #1   14. jan 2006 *LooooooooooooooooooooooooooooooL*

    De er dæleme udspekulerede de vovser ;o)


  • #2   14. jan 2006 Kanon historie.....
    Det er hverdagens små solstråler


  • #3   14. jan 2006 Ja de er skønne, sådanne hvalpe, Freja har taget r.... på mig, hun løb hen og prøvede at åbne døren, og jaaa, Odin er jo bare alttid med når Freja finder på mærkelige ting, og så når jeg kom hen og åbnede døren for at give en lille skideballe, så sidder Freja pænt og lader som ingenting, og det er stakkels Odin der får skylden, men en dag var jeg lige ved døren, og var hurtig på aftrækkeren, og til min store overraskelse, så var det Freja der stod med den ene pote på dørkarmen, og den anden på håndtaget, ups, hva Freja,? hun så helt mærkelig ud i hovedet og hoppede i langsom gengivelse ned og listede væk, og havde hun kigget på mig, er jeg sikker på hun var rød i hovedet. *GGGGG*

Kommentér på:
Snu Dobermann hanhvalp! :-)

Annonce