Piverri!? Piverri!?
Hej alle sammen. :o)
Jeg er en pige på 18 år som har fået mig verndens dejligste Dværgpinscher på 5 mdr. Hun hedder Choco<3.
Det tog hende kun 2-3 dage at vænne sig til mig, og nu er hun blevet SÅ morglad, hun går mig i hælene og piver hvis jeg ikke koncentrere mig om hende eller leger med hende. Men det værste er når jeg skal i skole om morgenen,så piver og SKRIGER hun indtil jeg kommer hjem igen :o(
Bliver så trist hver gang jeg skal gå ud før døren for så ved jeg at hun skriger og hyler konstant. Men når jeg så kommer hjem piver hun af glæde og er ikke til at styre..
Er også ked af når jeg engang skal flytte hjemmefra og bo i lejlighed med hende, at hun vil pive og skrige i hele opgangen og det så ender med jeg får klager fra naboen. :o( Men jeg har også 2 Franske bulldog's og 1 malteser , så det er ikke fordi hun er alene hjemme. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Bliver ked af det hver dag jeg skal i skole og jeg ved hun står der hjemme og piver virkelig højt.
Siw & choco<3
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 213
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 64 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 1.141
Min chihuahua gjorde og gør stadig lidt, han hoppede op og hylede og virkelig skreg, men blik ståede når du kommer ind og lad hende falde til ro kan sagtens tage lang tid med de små
Held og lykke.
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.341
dec 2008
jun 2008
dec 2008
jun 2008
Alene hjemme træning består af at man i en periode intensivt på 14 dage, går fra hunden hver dag uden at den ellers er alene hjemme. SÅ starter man med at gå 2 min, senere på dagen 5 min og sådan bygger man langsomt på hver dag indtil man til sidste er oppe på 4-5 timer....
Husk aldrig at tale til hunden og sige farvel inden man går, man skal bare gå ud af døren og efterlade den med de lækkerier man har sørget for at give den...
dec 2008
jge må prøve at give hende nogen godbidder når jeg så kommer hjem???
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Her er et af dem:
http://www.hundeejerskolen.dk/alenehjemme.html
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
Hos os virker dette: når vi går er hun i køkkenet og vi siger op i seng- så går hun over på sin pude her får hun en godbid og jeg siger vises, så går jeg og hun blir læggende har fået en nabo til at tjekke om hun sagde noget når min bil er kørt det gør hun slet ikke:)
Når jeg kommer hjem smider mit tøj i bryggerset, går roligt ind og sætter mine ting siger- skal du ud og tisse- og så lukker jeg hende i haven når hun kommer ind er hun helt rolig for jeg tror faktisk hun så har glemt jeg har været væk og så kører dagen bar normalt..
Vi fik aldrig trænet alene hjemme trænin for de første 2mdr ca var der altid nogen hjemme, og ellers var det hun lige alene inde når jeg gik ud med skral, gik i garagen osv så der var ingen ting.. det har været dejligt:)
men jeg tror man skal lade være at vise hunden opmærksomhed når man kommer hjem for så ved den at hov det meget sjovere når min ejer er hjemme og nusser om mig, så nu hyler jeg til hun høre mig og kommer og leger igen..
derfor lad hunden kom ud og tisse før du begynder at snakke og lege mm. med den..
kan ikk sige om det er den helt rigtige måde men kan sige det har virket og virker perfekt for vores lille mops:)
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
dec 2008
Piverri!?