466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

PIVERRI! PIVERRI!

Hej Alle :o)
Jeg har fået mig en dejlig lille Dværgpinscher på 5 mdr. som hedder Choco. Lige da jeg fik hende pev hun meget og kunne slet ikke finde ro. Men efter 3 dage vænnede hun sig til mig, og nu kan jeg ikke gå nogen steder uden at hun piver og skriger for hun er blevet SÅ morglad. Hun går mig lige i hælene og hvis jeg ikke lige leger med hende piver hun lidt. Men det er ikke det værste. Når jeg skal i skole piver og SKRIGER hun til jeg kommer hjem! Er så ked af det hver gang jeg skal ud for en dør fordi hun piver så meget. Men hun er ikke alene hjemme, jeg har også to Franske bulldogs og en Malteser som hun kunne lege med. men hun vil hellere stå og pive smiley ?!
Bliver så trist når jeg tænker på at jeg en dag skal flytte hjemmefra og bo i lejlighed, at hun vil stå og pive i hele opgangen og naboen vil klage smiley ..
Hvad skal jeg gøre, og går det over med tiden?? eller er hun måske bare ynkelig??

Choco & siw. :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PIVERRI!
  • #1   19. dec 2008 Følger lige med.

Da min ogs er sådan.

• #2   19. dec 2008 Et lille tricks..

Stil dig uden for døren og så snart hun begynder og pive åbner du og siger med lidt hår stemme "Nej" eller "Ti stille" eller lign.. og det gør du et par gange.. og når hun så kan være stille mere end et par minutter åbner du døren og roser hende med godbidder osv..

Når jeg går herhjemme fra siger jeg intet til hunden.. folk der sidder og siger "Mor kommer snart hjem, du skal ikke være bange, nååårh" osv osv er selv skyld i det.. det er også tit jeg ikke siger noget til ham når jeg kommer hjem.. så går jeg ind og tager sko og jakke af, sætter tingene fra mig, går på wc hvis jeg skal det, og så sætter jeg mig ind på en stol og siger hej til ham..

Og det har virket smiley

• #3   19. dec 2008 Ja.. Men har prøvet det der med at gå ind og ud af døren. men så lige når jeg lukker døren skal jeg jo ind igen.det vil hun ikke forstå noget af smiley ??

• #4   19. dec 2008 Har skrevet i din anden tråd og det virkede på min.

• #5   19. dec 2008 du går ud af døren og står derude og venter til hun begynder og pive.. på den måde tror hun du er lige i nærheden hele tiden, når du stikker hovedet ind og tysser på hende.. dvs når hun så er alene, vil hun ikke pive for så ved hun der er ballade.. og så lader hun vær..

• #6   19. dec 2008 heheh... Ved bare med mig selv at hun vil blive ved og ikke tage ved lære af det der . men må prøve !! :o)

• #7   19. dec 2008 Mener nu altså ikke det er den måde man gør det på, du skal ikke skælde ud med bekræfte positiv adfærd, med goe bidder. Tror først man skal åbne døren når hun er stille og rose hende med en goe-bid.

• #8   19. dec 2008 problemet er bare hun slet slet ikke er stille smiley hun bliver ved

• #9   19. dec 2008 hmm ved ikke lige, hvad jeg skal svare til det, men vil så lige stærkt anbefale bladet: vi med hund, der har jeg selv læst mig til mange gode ting, feks i denne her måned skriver de også noget om, hvor giftige julens planter er og det anede jeg slet ikke, at selv julestjerne kunne være så giftig, så de tager faktisk mange gode ting op...

Kommentér på:
PIVERRI!

Annonce