PIVERRI! PIVERRI!
Hej Alle :o)
Jeg har fået mig en dejlig lille Dværgpinscher på 5 mdr. som hedder Choco. Lige da jeg fik hende pev hun meget og kunne slet ikke finde ro. Men efter 3 dage vænnede hun sig til mig, og nu kan jeg ikke gå nogen steder uden at hun piver og skriger for hun er blevet SÅ morglad. Hun går mig lige i hælene og hvis jeg ikke lige leger med hende piver hun lidt. Men det er ikke det værste. Når jeg skal i skole piver og SKRIGER hun til jeg kommer hjem! Er så ked af det hver gang jeg skal ud for en dør fordi hun piver så meget. Men hun er ikke alene hjemme, jeg har også to Franske bulldogs og en Malteser som hun kunne lege med. men hun vil hellere stå og pive ?!
Bliver så trist når jeg tænker på at jeg en dag skal flytte hjemmefra og bo i lejlighed, at hun vil stå og pive i hele opgangen og naboen vil klage ..
Hvad skal jeg gøre, og går det over med tiden?? eller er hun måske bare ynkelig??
Choco & siw. :o)
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8
Da min ogs er sådan.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 213
Stil dig uden for døren og så snart hun begynder og pive åbner du og siger med lidt hår stemme "Nej" eller "Ti stille" eller lign.. og det gør du et par gange.. og når hun så kan være stille mere end et par minutter åbner du døren og roser hende med godbidder osv..
Når jeg går herhjemme fra siger jeg intet til hunden.. folk der sidder og siger "Mor kommer snart hjem, du skal ikke være bange, nååårh" osv osv er selv skyld i det.. det er også tit jeg ikke siger noget til ham når jeg kommer hjem.. så går jeg ind og tager sko og jakke af, sætter tingene fra mig, går på wc hvis jeg skal det, og så sætter jeg mig ind på en stol og siger hej til ham..
Og det har virket
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 64 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 1.141
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 213
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
jul 2005
Følger: 95 Følgere: 72 Hunde: 4 Emner: 42 Svar: 551
dec 2008