1.092 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hunde der søger nyt hjem Hunde der søger nyt hjem

Er jeg den eneste som er ved at være rigtig træt af at se mange annoncer med hunde der søger nyt hjem fordi ejerene ikke har tænkt sig om? Ser så tit annoncer med folk der skal af med deres amstaff eller rottweiler. Hvorfor undersøger folk ikke racen ordenligt og tænker ud i fremtiden om de overhovedet kan beholde en hund? Så en annonce på en anden side med nogen der ville finde nyt hjem til deres hund de havde haft den i 3 måneder og skulle til at flytte i lejelighed hvor de ikke kunne have den med! Kunne de ikke have set det komme? Det er så synd for de hunde for nogen af dem kommer til at skifte hjem mere end en gang. Hvorfor tænker folk sig ikke om når de beslutter sig for at få hund eller når de skal vælge race. Skulle lige have luft. Synes bare det synd for hundene

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde der søger nyt hjem
  • #1   21. nov 2008 synes også der er mange annoncer med hunde der skal flytte hjem..
    Jeg vil ikk dømme folk, for kan være flere forskellige årsager jo..
    Men synes godt nok der er mange..
    Men held og lykke til alle både hunde og ejer, samt nye ejer
    knuuz

• #2   21. nov 2008 I de tilfælde der, er jeg ikke sikker på, at racen har så meget med det at gøre. Tror bare folk opdager, at der er meget mere besvær, ansvar og arbejde ved en hvalp/unghund, end man i sin vildeste fantasi kan forestille sig, hvis man ikke har prøvet det før.

• #3   21. nov 2008 Ja.. Nogen skriver jo også det pågrund af allergi så det jo forståligt. Men man kan gennemskue mange annoncer og se det fordi de ikke vidste hvad de gik ind til.

• #4   21. nov 2008 Sys det er værre med de der "14uger gammel sælges fordi min udlejer ikke tillader hund" jamen for fanden da, det vidste du sgu da før du købte kræet!!!

• #5   21. nov 2008 kan jeg kun gi dig ret i... og kan sagtens følge dig i hva du mener, sad den anden dag og der kom bare den ene annonce efter den anden, synes det er vildt for tiden
    knuuz

• #6   21. nov 2008 Nej mener heller ikke noget ondt med at nævne de racer. Men de var jo modehunde en overgang. Og mener mere hunde der har masser energi og som kræver en del. Det tit de hunde der søger nyt hjem netop fordi egeren ikke har undersøgt hvad sådan en hund kræver

• #7   21. nov 2008 Ja folk tænker sig bare ikke om. Det et levende væsen som skal plejes osv. Det ikke bare noget man kan få og så hygge sig med når man selv lige har lyst

• #8   21. nov 2008 nej slet slet ikk, de kræver sgu også noget, helt sikkert både kærlighed, opmærksomhed, gå ture, pelspleje osv osv...
    kan sagtens følge dig

• #9   21. nov 2008 Hurra for brug og smid væk mentaliteten.

giv mig én krone for hver af dem, der pludselig "indser at de ikke har den fornødne tid"....wauw.

• #10   21. nov 2008 Ja. Og nogen hunde kræver jo også en lidt konsekvent opdragelse. Hvis man ikke har haft hund før så starter man ikke ud med en energibombe.

• #11   21. nov 2008 CE:
    Hehe. lige præcis

• #12   21. nov 2008 ja lige præsic... ville selv ha haft en amstaf, men fandt ud af at det ikk lige var min type hund, men fordi jeg synes det var flot..
    Fandt så min kanon dejlige rotte, og vi passer sammen 100 % så er glad for mit valg..
    tænk hvis jeg havede valgt forkert ?
    knuuz

• #13   21. nov 2008 Godt at høre der er nogen som tænker igennem hvad det er for en hund de vælger. Det lyder rigtig godt

• #14   21. nov 2008 ja er også glad for mit valg kan du tro, ikk at jeg har noget mod amstaff, slet slet ikk. bare ikk mig alligvel, men synes de er kanon flotte *S*

• #15   21. nov 2008 HØRT!!! Det er så trist, selvfølgelig er der nogen gange hvor folk ser det som den eneste løsning, fordi der kan være store problemer. Men alt and er simpelthen strengt!!

Og det er noget pjat, det med "jamen vi må ikke have hund i den nye lejlighed". Jamen altså. Jeg skulle flytte sammen med kæresten da min hund var 2, og at finde en lejlighed i Århus hvor man må ha hund, det er ikke just det nemmeste, det tog os 7 mdr, at finde en. Men sådan er det. Min hun betyder alt og aldrig om jeg ville flytte uden at kunne have hende med!

• #16   21. nov 2008 Nej kan heller ikke forstå folk ikke venter og finder en lejlighed hvor de må ha hund. Man kommer jo til at holde af dem. Det et familie medlem. Ville aldrig kunne gå af med min hund. Om jeg så fik en million for det

• #17   21. nov 2008 Okay.. Har jeg ikke lige set. Skulle bare lige ud med min mening for er så træt af at se alle de søde hunde der ender i flere hjem fordi folk ikke tænker sig om

• #18   21. nov 2008 Og hvad med opdrætterne af alle disse hunde - har de ikke et ansvar overfor den hvalp de sælger - sørger for at få evt. ny ejer til at forstå hvilket ansvar/arbejde der er forbundet med at købe hvalp/hund og ikke mindst at opdrætter undersøger om det nu også er de rette mennesker til netop deres hvalp.

• #19   21. nov 2008 Jo det har de i høj grad. men hvis hunden ikke er købt ved en opdrætter er det jo ikke sikkert de gør det og desuden. Er der nogen der nok ikke vil indrømme hvis de ikke har kunnet klare hunden og derfor ikke siger noget til opdrætter eller andet sted hvor de har fået hunden

• #20   21. nov 2008 Jeg læser faktisk temmelig tit i div. annoncer: "er børnevenlige", "alle tiders familie hund", ofte er sådanne ting ikke andet en salgssnak og hvor jeg tænker, det er der da forhåbentlig ikke nogen der hopper på men jo, igen og igen.
    Trine - enhver der sætter et kuld hvalpe til verden er opdrætter - det har intet med kennel at gøre - ikke fordi at alle kenler heller lever op til deres ansvar - jeg hårer tit folk sige, at der efterfølgende ingen hjælp var at hente.

• #22   21. nov 2008 Rikke V - dem er der desværre mange af.

• #23   22. nov 2008 hej jeg syns nu ikke det er synd at skille sig af med en hund man ikke kan have det er jo ikke så meget være end så meget andet men for mig
    er hund også bare en brugsgenstan men de skal jo ha det godt

Kommentér på:
Hunde der søger nyt hjem

Annonce