517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Er jeg den eneste? Er jeg den eneste?

Der er hunderad for muskelhunde?
Dette er ikke noget med løftede pegefingre til dem der ejer disse hunde, tvætimod- det er bare ekstremt irriterende at være så bange for dem, når man møder dem.
Er jeg den eneste der er oprigtig bange for dem og nærmest skal hjem og skifte bukser når jeg har set en???

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste?
  • #1   21. okt 2008 Vil da ikke sige jeg er bange for dem.

Men jeg har stor respekt for alle fremmede hunde, det er sandt...

• #2   21. okt 2008 Jeg har det ikke sådan med alle hunde- bare de store der ser aggressive ud...
    Sad bare lige og læste om dem og røstede i bukserne af skræk ;-D

• #3   21. okt 2008 Når en tråd starter med "er jeg den eneste", så kan man altid være sikker på, at det er man IKKE ;o)

Nej, det er du ikke.

Det er der mange, der her. Og så er der mange, der ikke er.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #4   21. okt 2008 Bange NEJ, men meget opmærksom når jeg møder nogle.

• #6   21. okt 2008 jeg har været, men jeg har gjort meget ud af at hilse på en del, herinde fra, så jeg har kommet tættere og tætttere på dem, og nu er der næsten ingeting, medmindre jeg går med noah, så synes jeg heller ikke de er de fedeste... men det gælder generalt for alle store hunde jeg ikke kender....

• #7   21. okt 2008 jeg vil mere sige at det kommer an på hvem der er i den anden ende af hundens snor, altså hvis jeg kommer gående og jeg ser en muskelhund og den der går med den liger en alm familie far og han har den i snor osv så er jeg ikke bange for dem, men må indrømme hvis jeg ser sådan nogen 18-20 årig drenge der er lidt højt råbende og de kommer med sådan en så bliver jeg lidt nervøs, pga jeg tænker at den måske ikke er opdraget helt så godt - men jeg kan jo aldrig vide om det passer hehe

• #8   21. okt 2008 Ha ha ha, nej det er rigtig nok- der er jo begge dele.. Det gik bare lige op for mig hvor bange jeg egentlig er smiley

Ildi- nej, men det er også ligemeget fordi at rigtig mange bruger de hunde som potensforlængere og dem jeg er bekendte med er selv komplet syge i potten (IKKE for at generelisere, men det er kun sådan jeg har oplevet de hunde), så derfor er jeg bang for deres hunde.
    Jeg sad så lige og læste en masse om ,at de er (nogle af racerne) meget på vagt overfor andre mennesker og kan kun lide deres egne.

Anyways, det er de psykopater med de hunde som jeg er bange for, for der kan man sige hvad man vil, men der nægter jeg at tro at hundene er opdraget ordenligt...

• #9   21. okt 2008 Du er ikke den eneste. Jeg er også bange for dem - men mest når mine egne hunde er med. Hvis jeg er alene kan jeg godt røre ved dem og sådan. Men mit hjerte slår hurtigere og er ikke tryg med situationen.

• #10   21. okt 2008 Som menneske er jeg ikke bange for muskelhunde - jeg hilser glad og gerne på dem, og lang de fleste af dem er jo rigtigt glade for mennesker. Jeg er heller ikke nervøs, når jeg møder dem på friluftsområdet. Jeg er bare meget OBS på vores lille Lanka, for hun kan være frygteligt udfarende og hidsig, så hun bliver holdt på fornuftig afstand, da jeg absolut ikke ønsker at provokere dem. Sååå - på hendes vegne kan jeg godt være lidt nervøs indimellem.

• #11   21. okt 2008 Ja, men det er jo klart- man kan jo ikke tale med hverken store eller små hunde, så de ved jo ikke hvad man vil, hvis du forstår hvad jeg mener...
    Jeg har bare altid været bange for store dyr- inklusiv heste, så det er nok bare størrelsen men ikke mindst muskelmassen, for f.eks. leonberger elsker jeg- får dog et lille kæmpe chok hvis den kommer løbende ;-D

Men ja, nu har jeg bare ikke rigtig set nogle familier med de hunde- kun de "forkerte" menneske..

Smart med træningen- jeg har dog bare ingen mulighed for at komme så tæt på sådan en hund, men ja kan forstille mig man ændrer syn på dem..

• #12   21. okt 2008 Jeg er lidt bange for at hilse... Det er sådan set uanset størrelse, for ved jo ikke hvad de kan finde på- hvis de overhovedet kan finde på noget smiley

• #14   21. okt 2008 Ja ja, det er nok generelt alle hunde det handler om, jeg er bare mere på vagt overfor de store- jeg tør simpelthen ikke sige hej til dem.. Jeg får straks en masse syge billeder i hovedet ;-D
    Men det er f... irriterende, for de kan vel et elelr andet sted mærke hvis man udviser frygt...

• #16   21. okt 2008 Jeg er ikke bange for hundene i forhold til mig selv - men jeg er bange på min hunds vegne.

• #18   21. okt 2008 Ja, jeg stikker så sjovt nok også halen mellem benene og skynder mig den anden vej- uanset hvilken vej det er hvis jeg ser en smiley

• #19   21. okt 2008 Jeg ville rigtig gerne hilse på en muskelhund men jeg ville være SÅ nervøs hvis mine hunde skulle hilse på en, jeg er bange for at den ville gøre min hunde fortræd (overfalde dem, bide osv.) Jeg ser altid på ejeren - er det en ung fyr er jeg total utryg ved hunden selvom det måske ikke er berettiget.

Kommentér på:
Er jeg den eneste?

Annonce