276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Juleaften... Juleaften...

I anledning af at jeg er i sådan et forfærdenligt jule humør kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan i gør juleaften og om i evt har nogle særlige traditioner mhp hundene?
Får de fx julegaver og evt sidder med ved bordet eller hvordan?

For min Milou er det første jul, men hun får julegaver. Sidder ikke med ved bordet men regner med at hun får lidt ekstra godt at spise denne aften..

GLÆDELIG JUL

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleaften...
  • #1   19. dec 2005 De sidder ikk med til bords, men de får selvfølgelig julegaver.. :O) Og det er ikk kun mig der giver dem. Min mor, farmor og svigerinde.. :O) Så de blir ikk snydt juleaften for pakker.. :O)

• #2   19. dec 2005 Har ingen specielle traditioner.. Ikke noget med at tigge ved bordet juleaften heller *gg*
    Men Gilbert plejer af sig selv at gå med rundt om juletræet :o)

Gilbert får ikke gaverjuleaften under træet, fordi min brors unger er der, og bare vil stjæle det fra ham, så han får gaverne på et andet tidspunkt :o)

• #3   19. dec 2005 Det er første gang jeg skal holde jul med Lilly. Sidste år var hun alene hjemme, mod min vilje :o(

Men i år skal hun være med, og hun får mange gaver. Vi giver alle hendes hundevenner julegaver, og de giver Lilly tilbage, så det skal ikke undre mig at hun er den der får flest gaver *GG*

Lilly kommer ikke til at sidde med ved boret og hun får ikke julemad, da jeg er meget streng m.h.t. hendes kost, også selvom det er juleaften. Måske ryger der en enkelt godbid eller to, hvem ved?

Tror heller ikke hun kommer til at gå med om juletræet, selvom hun har prøvet det nede til hundetræning *GG*

Men når gaverne skal åbnes kommer hun til at være meget med, og jeg glæder mig meget til at se hende åbne gaver :o)

• #4   19. dec 2005 Hejsa.

Jeg har ikke sådan egentlige jule-hunde-traditioner, Misja får lidt af al julemaden og også gaver fra hendes hunde-venner og fra mig (men hvornår får hun ikke det*S).

Vi har dog en fast og hyggelig tradition og det er at vi tager ud på ''mormors'' plejehjem om eftermiddagen, Misja med rød jule sløjfe på, og der hygger vi et par timer med glögg og småkager *S*

Kunsten der for mig er, er at undgå Misja får for mange brunkager og pebernødder af aaaaaaalle de gamle, for af alle usunde ting, er det det eneste der kan give hende tynd mave *S*

GLÆDELIG JUL OGSÅ TIL JER :o))

• #5   19. dec 2005 Det er også Bellas første jul... men vi har jo en familie hund der har været med de sidste 12 år.

Hun har også altid fået lidt ekstra godt julemad, hænger på en arm, når vi går om juletræet, og selvfølglig en lille pakke hun kan flå op. Men efterhånden er der ikke meget hun kan lide, som kan få hende til at flå papiret af ;o)

Bella skal nok flå papiret af de gaver hun får... og vores hunde nyder bare at være i hyggeligt lag med hele familien..

• #6   19. dec 2005 Hvad giver i jeres hunde i julegave? Milou får et stort tyggeben og lidt legetøj.
    Vi holder jul hos mine forældre og deres fox terrier på 12 år er her også. Men de enes bare så fint, så mon ikke de deler julegaver? Der er ihvertilgælde ingen af dem der har noget imod sådan noget.
    Milou får gaver af min familie men ikke af hundevenner. Sådan noget har vi ikke fået indført. Dem må vi give næste år.

• #7   19. dec 2005 Vi skal holde hos min moster sammen med fætter, kusine og selvfølgelig min mor og søskende.

Min mor og hendes mand, har vore dejlige gamle familie hund med også... selvom hende og Bella ikke svinger helt 100 sammen. Det går nu fint, Bella kan bare ikke forstå hvorfor hun ikke vil lege, og Tiki vil gerne vise at hun er ældst.

Men det skal nok blive hyggeligt.
    Om søndagen skal vi mødes med en masse andre hvalpe og hunde her på boldbanen hvor jeg bor. Så der får Bella rigtig tonset rundt.

• #8   19. dec 2005 Misja får guffer af den dyre slags jeg ikke giver hende til hverdag - af mig har hun i sidste uge fået ny sele, ny elastik line, nyt reflekshalsbånd og X-antal poser med lakseguff og andet godt *gs*

Hun får både fra familien og som sagt hundvennerne og hun giver så selvfølgelig gaver til dem også smiley

• #9   19. dec 2005 Nååå ja... Bella får bolde i gaver... *LOOOOL* Hun er tosset med bolde.
    Men hun får vidst kun af mig og min søster.

Det bliver ikke det vilde julemad hun får, da det er meget fed mad jo. Og ingen tiggen ved bordet.

• #10   19. dec 2005 Gaverne er legetøj for det meste til Lilly. Hun elsker lejetøj *GG*

• #11   19. dec 2005 Hehe - det kommer misja så heller ikke til at tro - det VED hun nemlig det er allerede -

også selv om hun er en hund, der er en hund, som ved den er en hund ;o)

• #12   19. dec 2005 Gaverne har da ikke noget med at være barn eller hund??? Det var da en underlig tanke. Jeg giver Lilly og min Kat da de er de eneste jeg har, som jeg kan bruge min penge på, og samtidig selv få noget igen. *GG*

• #13   19. dec 2005 Jeg vil hellere bruge mine penge på hundene i familien end utaknemlige børn, så ja, der er vi jo så forskellige ;o)

• #14   19. dec 2005 SFN - det kan jeg sagtens forstå, nu er der også kun misja og jeg selv i denne husholdning, så jeg er nok noget friere stillet - når regningerne er betalt ;o)

• #15   19. dec 2005 SFN - intet - heldige ham :o))

• #16   19. dec 2005 Jeg giver kun 2 børn i hele min familie gaver, så giver jeg de voksne og alle hundene.
    Børnene får nok gaver af deres forældre og anden familie, mens hundene bliver overset. Jeg har heller ingen børn, og ønsker det heller ikke i nærmeste fremtid, så Lilly er på ingen måde en erstatning. Men det er Lilly før alle andre, også mig selv... men igen der er vi så forskellige. Og ja Lilly er møjforkælet og opfører sig også sådan *GG*

• #17   19. dec 2005 åååh på den måde *gs* læste det som om du har børn selv *S*

Børnene i min familie får da selvfølgelig også gaver og jeg er så fjollet at de får fra både misja og fra mig *LOL*

• #18   19. dec 2005 *smiler*

• #19   19. dec 2005 Daisy skal bare ligge sig når vi æder og så får hun da lidt julemad bagefter :o) Hun får da også et par gaver. Er ret sikker på hun også får en lille gave fra min mor ;o)
    I år skal vi passe Bitten. Min svigermors hund, her fra i dag til i januar. Så hun skal holde jul sammen med os :o) Det bliver hyggeligt!

• #20   19. dec 2005 Jeg skal holde jul med hos min mor, sammen med Taz - og han får selvfølgelig gaver både af min og min familie ;0) Så det er som det plejer *ss

• #21   19. dec 2005 Katrine: Lyder fuldstændig som Taz' juleaften *gg

• #22   19. dec 2005 Jeg skal også ned og købe julegave til Diva, hun har også fået adventsgaver iform af en lille gnaveting..
    Hun tror dog desværre også papiret skal spises.. min gamle hun kunne godt finde ud af og pakke gaverne ud og nøjes med det spiselige..

• #23   19. dec 2005 Vores hunde skal ikke side ved bordret, men da vi bliver 13 personer - er der nogen af familemedlemerne der er så overtroiske at jeg har tænkt mig dække op til både tux og Oliver - både med kniv, gaffe.l og "tallerken" (deres skål).
    Men ellers vil de den dag få lidt lækket at spise - dvs Hills dåsemad - og lidt kiks til dessert. Når vi skal danse om juletræ og åben pakker er planen at de skal have et stort købben hver så vi kan få "fred" i bare 10 min.
    De får også begge julegaver - både fra os, mine forældre og bedsteforældre ;o)

Snot forkælede møghunde ;o)

• #24   19. dec 2005 hov hov - misforstå ikke - der bliver dækket op - men de spiser skam på gulvet...!!!

• #25   22. dec 2005 Øivine får et fint lyserødt halsbånd med lidt "diamanter" i og en handskebørste af mig og min kat får også et fint grønt halsbånd med "diamanter" i, tror også der falder lidt af til dem efter maden, Øivines hundevenner får ikke noget men hende og katten er gået sammen om noget til Lilly's ejer (som er herinde).

Kommentér på:
Juleaften...

Annonce