Grr (lang, men sjov) {{forumTopicSubject}}
Haha, hundene er lige begyndt at få BARF, og så her på den syvende dag (igår) skulle de have halv foder og så ben.
Vi delte alle tre hunde op i hver deres rum, for at sørge for, at Chloe ikke tog Stella og Magnus' ben.
Efter omkring en halv time havde både Stella og Chloe spist deres ben, mens magnus åbenbart ikke var færdig, men han havde gemt det under sofaen, så Chloe ikke kunne få fat på det.
Da Magnus så beslutter sig for at tage benet med sig ud, fra under sofaen, så begynder han at knorre af Chloe - MED benet i munden.
Hans hals sagde lydende, mens han øjne sagde "Don't hurt me?"
Hold kæft det så sjovt ud.
Chloe var dog heldigvis ikke specielt domminerende og gav magnus lov til at spise sit ben - selvom han egentlig bare rendte rundt i huset og knurrede med benet i munden, i stedet for bare at spise det.
Da vi så senere på dagen skulle spise, så havde Chloe og Stella lagt sig inde i kontoret (de er sgu ved at lære, alle tre, at de skal være stille og lægge sig ned når vi sidder og spiser!) mens Magnus lå under spiseboret.
Han lå og sukkede, knurrede og peb på samme tid.
Vi prøvede at se, om han måske var øm et sted - det var han ikke.
Han blev ved.
Så tænkte vi, at der måske sad noget fast i hans hals, og det måske var derfor han lød sådan.. Han ville ikke drikke..
Så fik han et stykke sushi (råt lakse rød, i dette tilfælde) som jeg alligevel ikke kunne spise.. Det kunne han godt xD haha.
Nå.. men så fik han lov til at sidde på mors skød efter vi var færdig med maden.. og så hold han sgu op med at sige de mærkelige lyde.
Sebastian, min mor, Jonas og jeg sad og undrede og riiiiiiigtig meget over hvad i alverden der foregik. Det var suuuuper mærkeligt.
Han var lidt reserveret efter han havde fået "magten" over sit eget ben - også lang tid efter han faktisk var blevet færdig med det.
Synes bare jeg skulle dele det sjove med jer andre
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Håber at det ellers går godt med at barfe... Søde hunde du har...! :o)
Grr (lang, men sjov)