{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Hvor jeg dog ELSKER min hund.. grr {{forumTopicSubject}}

"Velkommen hjem mor ;p
Kan du ikke lige hjælp mig med de her hvide dimser? De har overfaldet mig brutalt og vil ikke slippe igen. Se; hvis jeg slikker på dem, sætter de sig på min tunge og mine muler. Og se; de er over alt, på min mave, min hale og ud over hele gulvet...? Jeg ved virkelig ikke hvordan de er kommet der, men vil du ikke godt hjælpe mig...?"
Ja tak. Over en times oprydning og støvsugning for at kælderen lignede sig selv igen.
Lad aldrig din "bandit" være alene med en sækkeseng ;p
Det tager så pokkers lang tid at fange alle de små flamingokugler igen.
Men en ting kan man da sige: Han hyggede sig da så længe ;p
Ps. har tjekket med dyrlægen om flamingokugler er farlige, men heldigvis ikke i så små mængder som kunne havde smuttet med ned i den "vilde kamp"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor jeg dog ELSKER min hund.. grr
  • #1   10. jan 2008 Hehe, han har da rigtig hygget sig smiley

• #2   10. jan 2008 hæhæ, han har da bare sørget for sin egen aktivering *GG*

Ej det er sgu træls at komme hjem til *S*

• #3   10. jan 2008 Jeg kender det alt for godt... En affaldssæk med ekstra kugler blev offer for Malis opmærksomhed... Det er altså ikke let at rydde op efter når man kun har det ene rum til rådighed!!! Jeg ville ønske at jeg havde min poseløse støvsuger dengang - det var besværligt at støvsuge kuglerne op i min 1Lpose for at tømme den igen og fylde osv når der er over 100L!!! Og Mali ville jo gerne hjælpe, men det var ikke ønsket, da kuglerne ikke skulle spredes mere en allerhøjest nødvendigt smiley

• #5   10. jan 2008 HAHA! kender det alt for godt... holli åd min fjer pude idag så der var bare fjer over alt da jeg kom ned fra 1. sal

• #6   10. jan 2008 Han har rigtigt hygget sig. smiley Du skule vel aldrig have taget nogle billeder??

• #7   10. jan 2008 Rikke og mor.
    Selvfølgelig gjorde jeg det. Søtter det ind på profilen senere.

• #8   10. jan 2008 dengang vores gamle schæfer var hvalp, skulle han sove i soveværelset imens manden var nede med ungerne i børnehaven... så hvalpen blev da i soveværelset , der var den jo mest tryg... noooot... griner
    manden åbnede døren, og ud fløj en masse fjer... he he, han havde lige masekreret min dun dyne.. det tog manden flere timer at få ryddet op og vi fandt da fjer alle mulige steder stadig efter flere mdr. Der var dømt sjov og "sne" griner

• #9   10. jan 2008 Er kun kommet hjem til to væltede potteplanter, så der var jord ud over det hele. Nu har vi så ikke potteplanter der hvor han er alene mere ;-))

Og så er han vild med toiletpapir, det fandt min kæreste hvertfalde ud af en dag hvor han sad på toilettet. Ind kom hunden, skubbede papiret ned, og så løb han....
    Heldigvis var jeg hjemme ;-))

Kommentér på:
Hvor jeg dog ELSKER min hund.. grr

Annonce