934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Gud hvor jeg dog... Gud hvor jeg dog...

KEEEEEEDEEEER mig....

Har lige afleveret Aramis som skal passes hele weekenden og så skal jeg sove hos en ven i nat, men han skulle lige pludselig en hel masse, så nu sidder jeg bare her i hans lorte lejlighed og keder mig helt vildt og der er som sædvanlig ikke en dyt i tv en fredag aften.....

Hvad laver i andre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gud hvor jeg dog...
  • #1   16. jul 2010 Har lige fået sat min nye computer til, så nyder roen omkring mig inden sengetid

• #3   16. jul 2010 Jeg er lige blevet færdig med og bage boller til anden omgang af min datters 1 års fødselsdag (første gang var i lørdags og anden gange imorgen)

Så jeg burde snart gøre klar til at gå i seng .. Men gider ikke rigtigt .. smiley

• #4   16. jul 2010 Uh hjemmebagte boller - MUMS smiley

• #5   16. jul 2010 Og de er bare RIGTIG gode .. hehe .. min kæreste mener vi skal købe nogle så han kan få lov til og smovse i dem her .... smiley

• #6   16. jul 2010 Haha han har da en god pointe der smiley
    Min veninde havde også bagt boller til hendes fødselsdag, de blev bare stenhårde så hun kørte til bageren og hentede teboller, satte dem i ovnen så de blev lune og tog dem ud da gæsterne kom... Den eneste der ikke hoppede på den var hendes far som er gammel bager smiley

• #7   16. jul 2010 hehe ja bestemt .. smiley

Det var da ellers en god idé og købe the boller - de er dælme også gode smiley

Nu sidder jeg og piner mig selv og plukke øjenbryn .. Av !

• #8   16. jul 2010 Jeg sidder og er så sur over at min stationære er i stykker:-((

Har knoklet i haven hele dagen og havde bare glædet mig til at sidde og slappe af. Og så skal jeg slås med den bærbare:-(

Men ellers har jeg det FEDT over alt det, vi fik nået i haven idag:-) Det pynter:-)

• #9   16. jul 2010 Aav smiley Jeg kan bare ikke plukke øjenbryn selv, det tager flere timer fordi jeg tuder så meget... Får det kun gjort hos frisøren ellers bruger jeg en kniv...

Jeg skulle også have været i haven i dag, men det blev til en tur til stranden i stedet smiley Og lidt røde skuldre smiley

• #10   16. jul 2010 Jeg skal heldigvis ikke plukke så meget , så er færdig smiley

• #11   16. jul 2010 Er lige kommet hjem fra arbejde, burde gå i seng -skal arbejde igen i morgen... Meen gider ikke og ved egentlig ikke hvad jeg skal foretage mig. Kæresten er ikke hjemme. (Havde jeg ellers regnet med, at han ville være)

-Så ja, keeeder mig meget..

• #12   17. jul 2010 Øv hvor træls, havde også regnet med at min var hjemme, men nej nej... Kammeraterne og øl er vigtigere end at være sammen med mig i min nedtur over at blive 25 på søndag og så tager han på ferie på mandag.

• #13   17. jul 2010 Jeg passer min venindes hund Basse smiley Det er bare skønt
    Og hende og Zoe nyder bare hinanden .

Giver mig endnu mere lyst til at have to hunde sammen når man ser hvor meget de får ud af hinanden smiley

Kommentér på:
Gud hvor jeg dog...

Annonce