kan det blive ved? {{forumTopicSubject}}
ihhh... chika har nu i snart 4 uger haft en bule på halsen.. tog hende til dyrlæge som gav antibiotika til 8dage som hun skulle have og så skulle hun komme til tjek for at se om bulen var blevet mindre efter en lille uges tid.... bulen var blevet mindre og hun skulle så have resten af sin antibiotika og så til tjek igen for at være sikker på at bulen var væk.. men inden vi nåede så langt begyndte bulen at vokse igen og hun blev så indlagt og undersøgt grundigt... både med scanning, røngten, og prøvetagning af bulen og det eneste de kunne finde var væske med bakterier i... så hun fik noget stækere antibiotika til 10 dage og skulle så til tjek igen.. det tjek var hun til i fredags og bulen var blevet betydeligt mindre igen... så jubii det virkede... vi fik så antibiotika til 10 dage mere for at være helt sikker på at den bule nu kom helt væk.... og så skulle hun til tjek igen på tirsdag i næste uge....
men her til aften kan vi mærke at bulen er begyndt at vokse igen... og den er faktisk vokset meget i løbet af dagen... så nu bliver vi nødt til at ringe til dr dyr igen i morgen og give dyrlægen grå hår for de ved faktisk ikke hvad det kan være og selv om der var 3 dyrlæger inde og mærke på bulen og kigge på resultaterne var de totalt på bar bund... hun virker ikke øm omkring bulen... men hun skal bare ikke have en bule der vokser på halsen.. :S
man bliver sq lidt nervøs for sin lille vuf når tingene ikke går som de skal og det der er galt bare ikke vil gå væk... nu har vi ellers fået styr på hendes HD så hun ikke har ondt og kan leve som alle andre vuffer og hun blev steriliseret i foråret på grund af livmoderbetændelse.. så nu må det da snart være nok med vores lille stakkel..
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
pernille - ja hun er en MEGET uheldig hund... men hun er glad og energisk.. hun elsker dyrlægen.. og heldigvis for det.. og det er heller ikke fordi hun går og er nedtrykt nu og heller ingen feber... men sådan en bule på halsen kan man ikke bare overse...
den er på størrelse med en blomme igen.. den var ellers helt nede på en lille vindrue... øv øv...
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
okt 2006
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
okt 2006
det er lidt langt til lyngby.. jeg bor i århus... og alle jeg har snakket med der kendte til min dyrlæge siger at det er en rigtig god dyrlæge og jeg er tryg ved at komme der og det er chika også...
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Held og lykke og rigtig go bedring :o)
okt 2006
kan det blive ved?