{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

KAN DET BLIVE VÆRRERE:// {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for lidt råd om hvad jeg skal gøre!
er total forvirret & total på bar bund..

min kæreste sagde mandag i sidste uge a han trængte til en pause(efter en masse skæderier)
og nu har han hele ugen sagt a han elsker mig men a han ikke ved om han vil forsætte da han ikke ved om det bliver bedre..
jeg har så forklaret ham a jeg ved det bliver bedre (har funden ud af a jeg har en mild deprssion(staves)men det har jeg IKKE fortalt ham i nu for vi har ikke fået snakkede sammen -han låner min bil hver dag på arbejde da han arbejder i en anden nu . så aflever den hver aften så vi ser hinaden hverdag . gik ville han så ha sex men han siger stadig a han ikke ved om det skal slutte eller forsætte og jeg synes bare det er såå hård a jeg ikke ved hvad han vil og ikke vil + a han bliver ved a sige han elsker mig..

hvad fanden gør jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KAN DET BLIVE VÆRRERE://
  • #1   2. mar 2009 husk lige a stavefejl er gratis idag (det er jo trods alt mandag):P:P

• #2   2. mar 2009 sig til ham at han må finde ud a hvad han vil, du kan jo ikke stå model til det i længden. hvis han virkelig elsker dig vil han jo fortsætte og prøve at få det til at fungere..
    men du må så os spørge dig selv om du vil være sammen med en, som ikke ved om han vil være sammen med dig!!

ønsker dig det bedste

• #3   2. mar 2009 hmm... lyder mere som han lider af en vinter dep. !
    et skud vitaminpiller.. og et hårdt skub ud af døren,, ned til doktor manden! ,,
    forstår ikke du vil udsætte dig selv for måske -ved ikke rigtig hva jeg vil modellen.. ?
    Giv ham dog mugligheden for en pause... han kommer nok på bedre tanker,,,
    Jeg læser det som..det er dig der får skylden for jeres knirken i forholdet? (måske forkert opfattet) ...
    Men ellers ta en snak med din læge.. der findes hjælp at hente,, i form af feks, par teapi... og andet..
    Jeg håber dig alt vel ,,

• #4   2. mar 2009 Fortæl ham det med din depression, det kan sagtens være årsagen til jeres skænderi, da man jo er trist og irriteret hele tiden, hjælper det ikke, så må han finde ud af hvad han vil hurtigt, så du ikke skal gå og vente på ham - det gør heller ikke din situation bedre at du ikke ved hvor i står.

vælger han at slå op, så hold dig væk fra ham et stykke tid så du har mulighed for at komme over ham, ergo skal han heller ikke låne din bil derefter smiley

• #5   2. mar 2009 annmette:
    nej har opfattet det hele rigtigt
    det er altid mig som får skylden
    for ALT hvad der sker i vores forhold

• #6   2. mar 2009 Det gad jeg godt nok ikke finde mig i. Jeg ville lade ham smutte. Han skal nok komme tilbage hvis han elsker dig! Og så ville jeg lægge kortene på bordet mht. depressionen

• #8   2. mar 2009 ...det ikke iorden søde pige,,,
    Hvis han ikke har bukserne på i forholdet... må du ta dem på.. !
    det jo en uudholdelig situation! ,, hvis I ikke er voksne nok mennesker til at ku sætte jer ned,, og snakke tingene igennem.. må I da søge noget hjælp udefra... hvis... der ellers er nogen form for lille gnist,, tilbage,,,,,imellem jer...

Vi får altså KUN uddelt et liv her,,, få dog det bedste ud af det! ..
    Man må til tider ta ting op til revition i sit liv,, og se tingene som de er,,, og om det noget man kan forsvare overfor sig selv om man vil leve med det.....

• #9   2. mar 2009 Spil med så åbne kort som muligt. Fortæl ham alting, ærligt, ligeud, så han har et grundlag at træffe beslutning på.

Og gør så alt hvad du kan.

• #10   2. mar 2009 Det er min erfaring at når man først et kommer derud hvor man ikke rigtigt kan tage sig sammen til at slå op, er der kun en vej. Og det er ud og væk hurtigst muligt.
    Det bliver ikke bedre.

• #11   2. mar 2009 sæt jer ned og lig alle kort på bordet! virkelig snak om hva i hver især føler og hvad i ønsker for fremtiden. Se så om det er realistisk og om det er noget i vil kæmpe for?
    Det er aldrig forsent at snakke om det. Jo før jo bedre.
    Håber i finder ud af det smiley

• #12   2. mar 2009 tak til alle jer og jeres super gode svar..

tror lige vi prøver a lade vær med a snakke / se hinaden de næste dage også må vi snakke derefter:)

har vidst en del jeg skal ha tænkt igennem..

• #13   3. mar 2009 Ja, tag en god snak med ham. fortæl om din situation, og hvad den gør/har gjort ved dig.
    Mht sex, så kan mænd sagtens gerne ville have sex, selvom de ikke har følelser(siger ikke at han ikke har det for dig, men det er ikke ens betydende med, at de elsker en:-) ). der er mænd nemlig ofte lidt forskellig fra kvinder, vi skal helst have vores følelser med i det, hvor mænd tit kører på driften(om jeg så må sige:-) ).

Som de andre siger, hvis han vil gå, så lad ham gå...som det gamle ordsprog siger.....

hvis du elsker noget
    så lad det flyve frit
    kommer det tilbage
    så var det meningen at det skulle være dit.

Kan virklig godt forstå at det er hårdt, at han bliver ved med at sige, at han elsker dig, men alligevel ikke ved hvad han vil. Måske skulle du sige til ham, efter at du har fortalt om din depression, og har set hans reaktion, og han stadig ikke ved hvad han vil. Så tror jeg for din egen skyld, at det er bedst at sige at det er bedst at han holder op med at komme, så må han finde en anden mulighed for at komme på arbejde. For det er jo ikke til at holde ud....det er jo som at stille en skål med slik foran et barn og sige, at barnet ikke må tage slikket(grov sammenligning:-) ). Men på den måde i har det nu, er det jo bekvemt for ham, han kan låne din bil, han kan komme og gå som han vil, og har stadig sin frihed. Jeg ville virkelig bede ham for alvor at finde ud af, hvad han vil. sig til ham, at du virkelig elsker ham, men at han må finde ud af nøjagtig hvad han vil, for ellers vil du videre i dit liv, og det kommer du jo ikke som situationen er nu.

• #14   3. mar 2009 lykke:
    mange tak for dine råd der var noget stof til eftertanke..!!:)

• #15   3. mar 2009 elsker min mand V: Det var sp lidt...held og lykke i den svære tid....vil da gerne høre, hvad det ender med:-)

• #17   4. mar 2009 renger med a tage snakke med ham sidst på ugen så der kommer nyt:)

Kommentér på:
KAN DET BLIVE VÆRRERE://

Annonce