{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Har været ved dyrlægen. {{forumTopicSubject}}

I morges da Luna og jeg vågnede hostede hun. Der var intet i går, og der har ikke været noget i nat (vi sover i samme seng, så tror jeg ville have hørt det).
Jeg gav hende hendes morgenmad, og hun var ude, men hun blev ved med at hoste.
Kiggede hende i halsen, men kunne ikke se noget, og da jeg synes det blev værre i løbet af dagen tog vi til dyrlægen.
Hun har fået kennelhoste...øv...
Så hun fik penicillin, og skal have dette de næste 6 dage.
Så ingen leg og aktivitet de næste dage.

Desuden har hun haft kæmpe hævede ører et par gange, hvilket jeg har troet var hvepsestik, men det viser sig at være en allergisk reaktion fra nogle godbidder (skal så lige have fundet ud af hvilke). Men så fik jeg da svar på det også.

Det var godt vi fik taget på det i opløbet så hun ikke ender med en lungebetændelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har været ved dyrlægen.
  • #1   22. jul 2008 hej ja jeg har hørt der er meget af det kennel skidt der flurere ligenu

  • #2   22. jul 2008 Kan bare ikke forstå hvor hun har fået det fra, for vi har ikke været til træning eller i nærheden af andre hunde de sidste 14 dage da hun er i løbetid.

  • #3   22. jul 2008 kennelhoste kan hun ha fået ved at gå samme sted som en anden med kennelhoste har gået, hvis den nu har hoste slim op og din så har snust eller slikket på det så er den der. Håber hun får det beder, man får det helt dårligt når de hoster, det lyder som de er ved at blive kvalt.

  • #4   22. jul 2008 Gitte D: tak for dit råd, det tror jeg at jeg vil følge. Vi prøve at lave de rugbrødsstykker som du snakker om.
    Vi vandt en pose med forskellige godbidder i, Har mistanke om at allergien kan komme derfra. Det var aldrig noget som jeg selv ville have købt. Meget hæftige farver, former osv. Hunder er jo ligeglad, men de så ikke spor naturlige ud. Men nu havde jeg dem, og så skulle hun jo smage dem.



  • #5   22. jul 2008 øv øv pusle er også igang med at hoste igen. hun havde kennel hoste for ikke så længe siden, og nu er det åbenbart kommet igen... :-s

Kommentér på:
Har været ved dyrlægen.

Annonce