{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Stakkels Bella {{forumTopicSubject}}

Jeg Købte min Bella fra Kennel H******... Dette skulle vise sig at være en meget dum ide.

Jeg Havde bella 24 timer, og så hurtigt at hun straks skulle tilses af en dyrlæge.

Så jeg ringer til en dyrlæge og får tid samme dag kl 14.15.
Da vi kommer med Bella ser han straks hun er trist og deprimeret.
Han spørg os "Hvorfor valgte i netop DEN hund?"
Jeg svare ham blot : Se på hende..!!

Hun var i en stor hunde"gård" sammen med 4 andre racer, hun var den sidste Beagle tilbage.
Der' stod hun, alene og trist og kiggede på mig med et par øjne der sagde " vil I ikke være dem der dog tager mig med hjem?

Jeg var ikke i tvivl da jeg så hende. Hun var dyr, da hun var uden stam tavle. 4500kr.

På vej hjem i bilen, burde jeg allerede ha' set tegnene, Bange, rystende, og hun ville bare puttes med.

Når men tilbage til dyrlægen....

Hun var undervægtig.
Der var store chancer for hun havde orm, trods de siger hun havde fået orme kur.
Hun var rerseveret og stille.

Hans ord var... hun er okay, men ikke tip top, og han kunne ikke garantere noget....

Jeg ringer så til Kennel H******* for at konfrontere dem med dette dyrlægen lige har fortalt mig....

DE NÆGTER!!

Den var abosolut ikke underernæret og rerseveret....!!
Trods at de faktisk selv ringer til dyrlægen og han bekræfter det igen...

Det var jo ikke dem men os der var noget galt med....

Han ville sågar have os til flere dyrlæger så de kunne se på hende, men det syntes jeg ikke hun skulle.

De tilbyder os en anden hund fra "gården" men jeg takker nej.

Det at jeg skulle aflevere min Bella tilbage til disse uærlioge mennesker har taget meget hårdt på os.

Men vi blev nød til at tænke på vores datter på 1 år og på at vi venter en til december 08.

Vi kunne ikke have en hund der muligvis aldrig blev gladere og måske faktisk allerede var syg...

VI måtte aflevere hende.... smiley

Nu håber vi på at vi kan få vores penge tilbage for bella, så vi kan komme os over hende og forhåbentlig finde os en anden hund...

Men hvem ved..... ?

( jeg fik hende orme behandlet og chippet på egen regning, så jeg ved at de næste der får hende, ihvertfald ikke står og overvejer om de vil bruge penge på det) !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels Bella
Kommentér på:
Stakkels Bella

Annonce