{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

VS: Stakkels Bella. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her endnu engang med tårer i øjene over stakkel Bella der blev slæbt 1200 meter efter ejerens bil.
Har lige købt Ekstra bladet hvor der var et interwie med familien og billeder af Bella med forbindinger.
Men selv om det er dumt og skødesløst at binde sin hund til bilen, så har jeg nu også meget ondt af Bella´s ejer, for det er helt tydeligt nu at det var et uheld og at de elsker deres hund - billedet fra tankstationen hvor han stiger ud af bilen siger det hele og billedet hvor han sidder med Bella er hans øjne helt forgrædte.
Men jeg vil håbe folk lærer noget af det.........man skal ikke binde sin hund til bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VS: Stakkels Bella.
  • #1   28. okt 2005 det er simpelthen forfærdeligt!

    jeg forstår ikke at hunden kan overleve det!

    Står der noget om dens skader? Andet end det med at være slidt ned til knoglerne?


  • #2   28. okt 2005 Ja, hun havde fået nogle slemme overfladesår, og få sting.
    Og så var hendes poter enkelte steder slidt ned til knoglen.
    Men hun er kommet hjem igen, og er begyndt at spise og liste rundt.


  • #3   28. okt 2005 ja det er sgu sørgeligt... jeg står selv i kiosk (er faktisk på arbejd lige nu) og jeg kan slet ikke fortælle om alle de kommentarer jeg har fået om vores spiseseddel på gaden. "det er ganske forfærdeligt" "frygteligt frygteligt" osv osv. Puha, det er sgu hårdt at se smiley

  • #7   28. okt 2005 Lillen - hvis du køber Ekstra bladet, så er der et billede af Bella og hendes ejer.
    Hun er en Amstaff.
    Og heldigvis ved Bella jo ikke at det faktisk er hendes families skyld hun har så ondt.......hun ved jo "bare" hun blev slæbt efter bilen, så det er ikke sikkert hun bliver sådan at lokke og køre den nærmeste tid - stakkels hund.


Kommentér på:
VS: Stakkels Bella.

Annonce