Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænder
  • #2   24. jun 2008 Bare rolig den skal nok falde ud, det plejer de at gøre.

• #3   24. jun 2008 Jamen troede jeg jo os den ville, men den virker overhoved ikk som om den vil falde ud af sig selv... så må nok hellere en tur forbi dyrelægen som geser siger smiley

• #4   24. jun 2008 Munthe havde to der sad selvom de andre var kommet ud.. min dyrlæge sagde at de skulle hives ud... men tænkte at jeg lige ville give det et par måneder for at undgå narkose og sådan.. jeg har leget rigtig meget med hende, med bide og hive lege og sådan og i søndags faldt den sidste ud.. Jeg har hele tiden tjekket at det ikke var ømt og har børstet hendes tænder så der ikke sad noget imellem den nye og den gamle.. og nu.. jaaa.. nu slap hun for narkosen... smiley

Munthe er 8 måneder nu så mit råd vil være at give det et par måneder mere, med mindre den ser ud til at irriterer..

• #5   24. jun 2008 jeg har næsten det samme problem.. Bamse har bare dobbel tænder smiley

• #6   24. jun 2008 Gi hunden er ordenligt kødben, og lad den gnave i det. det plejer at hjælpe.

• #7   24. jun 2008 Camilla: Oki, lyder godt... for jeg er hellere ikk så glad for hvis hun skulle ud til dyrelægen for at have rykket den ud... så må lige vente og se om den ikk falder ud af sig selv... for den ser ikk ud til at irriterer hende... smiley

• #8   24. jun 2008 Kan de ikke få forkert tandstilling hvis begge tænder sidder for længe? smiley

• #10   24. jun 2008 Canis fik fjernet begge sine hjørnetænder i overmunden, da de ikke fald ud af sig selv. Jeg ventede ikke ret længe, da han er udstillingshund og ikke "har råd" til skæve tænder. For jo - de kan nemt få forkert tandstilling, hvis man lader dem sidde. Hvis hunden ikke skal udstilles, betyder det sjældent noget, da funktionen for det meste vil være helt ok.

• #11   24. jun 2008 da bamse havde en dobbelttand købte jeg et ordetligt lege torv og legede med ham nogle gange om dagen og så faldt den ud af sig selv, så slap jeg for at skulle have ham afsted til dyrlægen som han hader:)

Kommentér på:
Tænder

Annonce