Ang. "lav" {{forumTopicSubject}}
Er det ok at forlange en forklaring når ens hund får stemmen "lav"??
Det er sådan at Cuno har fået sin første lav, og da jeg spurgte vedkommende om grunden fik jeg intet svar.. beskederne blev endda slettet fra gæstebogen.
Jeg skrev bl.a. at jeg ikke ville starte en tråd her da jeg ikke synes at alle skal indblandes, men jeg kan kun komme frem til den konklusion at det er personligt når hun absolut ikke vil svare mig.
Vedkommende, eller doggymom z (hun må kunne stå ved hendes handlinger) har såvidt jeg ved givet samtlige pitbulls lav-mellem karakter og andre amstaffs har fået samme behandling.
Så "Doggymom", er du bange for muskelhunde? En slags race-ist om man vil (hehe). Det svare jo til at jeg gav alle små hunde samme behandling fordi hunde i mine øjne skal have en vis fysisk størrelse før de i mine øjne er pæne, sjove eller lign. (bare en sammenligning)
Så hvad mener i om det?
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 367
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Jeg synes dog, det er helt ok, at spørge efter en begrundelse for den lave karakter, og jeg mener også, at det er på sin plads at give en begrundelse, når man gi´r en lav. Der kan være mange ting, der gør, at man gi´r lav. Så det synes jeg er helt ok.
Men som sagt før, går jeg ikke op i det, og gi´r heller ingen karaktere, så hvad ved jeg *ggg*
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 367
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 78
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 1.600
Desuden er jeg af den mening, at skal der endelig gives en lav, skal den følges af en kommentar.
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 830
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Alle hunde er smukke i mine øjne og hvis man ikke synes om den så undlad at stemme ...
Knus Inge
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 830
apr 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 174
Kan se at det ikke har så meget med mig at gøre, men mere at doggymom's syn på hunde i den grad er begrænset..
Håber at doggymom kommer online på et tidspunkt så alle os der er givet lav kan få en forklaring på hvorfor hun ikke kan lide vores race(r)
sleep tight =)
apr 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 174
"Sådan er det jo nu engang,og man må have rygrad nok til at tage imod dårlig kritik."
Problemet er, at jeg har prøvet at få kritik! Men blev ignoreret... det er ligesom at få 03 uden en begrundelse (hvis det er billederne f.eks. kan jeg tage nye, men det virker mere som om hun bare ik kan lide racen) Og det synes jeg ikke man kan være bekendt.
Synes man bare skulle have f.eks. 10 point at dele ud?
Majbritt G:
"(hun må kunne stå ved hendes handlinger)"
Bare for at give en begrundelse for at skrive hendes brugernavn..
I bund og grund har du ret, men når systemet alligevel er her kan det ligeså godt bruges ordenligt (og efter omstændighederne betyder det at lav ofte er personligt fordi 95% af brugerne herinde kun bruger høj og x-høj)
Ang. "lav"