{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

ang stemmer {{forumTopicSubject}}

sad lige og læste i en profil hvor en bruger har spurgt om hvorfor hendes hun har fået middel.. der efter skriver brugeren at her inde har vi en aftale hvor det er almindeligt høflighed og gi alle hunde høj som minimum....
hallo for det første har jeg altså aldrig hørt om den aftale hvad filen er det da for noget fis brugeren har bla. os skrevet at man kun må gi middel hvis hunden har meget dårlige billeder eller kun har to... til det vil jeg så hilse og sige at i retningslinjerne står der at man skal dømme dyrene og ikke billederne...

men det jeg egentligt vil frem til er hvornår har " vi " ind gået en aftale om at man ikke må bruge middel og lav,,,,?????

jeg stemmer selv kun med høj og extra men at andre vil bruge de andre to karakter skal vel ikke være noget vi skal bestemme...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang stemmer
  • #1   25. jul 2006 helt enig, hvad er det for noget p....at lukke ud, har jeg aldrig hørt om, jeg giver ikke bedømmelser mere, for har oplevet at der var en som gav en bedømmelse, fordi at jeg havde givet hende middel, så gav hun mig lav, og hun har selv sagt at det sådan set var begrundelsen...

  • #2   25. jul 2006 så jeg giver en kommentar istedet for....men man skulle da kunne stemme som man vil, og ikke blive sur over den...jeg acceptere det da..

  • #3   25. jul 2006 Øhhh har altså heller ikk hørt om den dersens såkaldte aftale... Men jeg spørger også altid vis min hund har fået en lav eller middel (har dog kun fået en middel, men princippet.. jaaahh.. hehe) Men det er egentlig fordi jeg gerne vil have en begrundelse, hvorefter jeg vil prøve at rette fejlen.. Konstruktiv kritik er altid en god idé smiley

  • #4   25. jul 2006 Er det fra min af ? smiley

  • #5   25. jul 2006 jeg har heller ikke hørt om den aftale... der vist noget alle er gået glip af...
    men jeg er også enig i at det er da hunden man bedømmer ikke billederne... men de 2 ting hænger også en lille del sammen


  • #6   25. jul 2006 Jeg har aldrig aftalt noget med nogen...Gir aldrig under høj, ingen hund er middel.... meen er det svært at vurderer vuffen pga. dårlig fotokvalitet bedømmer jeg den ikke !!

  • #7   25. jul 2006 hehe lene.... nu skal du ikke føle dig utilpas smiley

  • #8   25. jul 2006 Sus og joan ----> jeg gir også kun høj og ekstra høj.. hvis jeg ikke synes hunden fortjener høj eller ex høj så bedømmer jeg den ikke

  • #9   25. jul 2006 Maja J
    Det gør jeg bestemt heller ikke, syntes det er rart vi får snakket om det.


  • #10   25. jul 2006 Bedømmelserne er her til at blive brugt, og jeg bruger dem som jeg vil smiley


  • #11   25. jul 2006 lige præcist.... men synes altid der blir "optøjer" når det er man snakker om stemmer, på e måde føler jeg at det er jo bare en stemme, men på den anden side ville jeg også blive lidt nedtrygt hvis jeg fik lav... så ville jeg føle at min hund var grim

  • #12   25. jul 2006 miss piiiip det er retninglinjerne der siger at man ikke må dømme billeder med dine karakter ikke os men det forhindrer dig jo ikke i at skrive at du venter med at dømme hunden til der er kommet bedre billeder hvor man bedre kan se hunden ;o)

  • #13   25. jul 2006 men blander mig helst uden om diskotioner om disse stemmer.. så logger lige af... thihi.. vi ses.. Go sommer til jer alle

  • #14   25. jul 2006 min lille coci er i min øjne den sødeste vamse bamse og hund er rigtig køn men det er okay med mig hvis andre ikke kan li hende for de kender hende jo ikke som jeg gør ;o)

  • #15   25. jul 2006 miss -pip : dette er jo absolut meget mere end et galleri !!
    der blir brugt mere tid på kommunikation !!
    Hvoffor såre folk ??
    Man kan jo bare skrive en kommentar !!
    Venligst Susanne


  • #16   25. jul 2006 Hvad betyder andres stemmer, så længe man selv er glad og synes ens egen hund er den dejligste ?

  • #17   25. jul 2006 Jeg bedømmer udfra billeder og tekst.. For ellers skal jeg jo give ekstra høj til alle.. (og dem sparer jeg på.. Har jo ikk nok til alle... Desværre)... Og giver altid en begrndelse hvis jeg giver middel eller lav

  • #18   25. jul 2006 here we go again and again

  • #19   25. jul 2006 Hvis jeg gav middel, ville jeg være bange for ikke senere at tjekke, hvor vidt profil/text var blevet bedre...

  • #20   25. jul 2006 Sabrina s: hvor er de lige det står? der står at men ikk kan bedømme på at brugeren minimum skal have 10 billeder.. Så der står ikk at man ikk må bedømme på billedkvaliteten, eller som jeg.. Jeg dømmer bl.a. ud på BÅDE tekst og billeder...

  • #21   25. jul 2006 og jeg giver den karakter som jeg nu engang giver.. Der er jo trods alt ytringsfrihed i Danmark (Ja lidt er der da endnu :-P) Og hvis folk ikke synes at deres hund fortjener en middel, så synes jeg da at de skal kigge på hvad den gældende bruger har skrevet ville gøre det bedre og dermed rette de. Det hedder konstruktiv kritik... smiley

  • #22   25. jul 2006 Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden. Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet. Hvis du er utilfreds med en brugers hund, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor.


    Retningslinjerne er opdateret 23. marts 2006







  • #23   25. jul 2006 dette er et link fra retningslinjerne...

  • #24   25. jul 2006 Hm...ja jeg har da en middel, jeg ikke ved hvor kommer fra.....men du gir dem da en chanse, hvilket er fint...
    Jeg respekterer oz den måde du,piiiiiip, gør det på...
    ...meen sådan gør jeg det bare ikke...


  • #25   25. jul 2006 Sabrina ja netop... "om at en bestemt ting skal ændres." Vi kigger jo på flere ting når vi dømmer... Der står ikke noget om at man ikk må bedømme på billeder, tekst og lign.. Der står f.eks. ikk noget om hvorvidt jeg SKAL give en høj til en hund med få billeder, som ikke er ret gode og kun en linje eller to... Det er op til den enkelte at vurdere...

  • #26   25. jul 2006 Piiiiiiiip : Netop, sån er DET jo bare..

  • #27   25. jul 2006 G Aften, jeg gir konsekvent høj eller extra høj, men må da indrømme, at de 3 der har givet os middel, der har jeg ændret deres til middel..GG Anna 5 år GG.
    Selv de hunderacer jeg ikke bryder mig om eller ikke kan se noget i, de får da høj, fordi det er jo den enkeltes øjesten! Hvorfor skal man så nedgøre andres valg af hund? Hvis billederne er helt vildt dårlige, så stemmer jeg ikke..


  • #28   25. jul 2006 hmm.... så vidt jeg husker har jeg kun givet anne e`s ene hund middel, og det var fordi hunden efter min mening ikk så ud af noget efter billederne at sige, og de var slørede, lidt en skam at du ikk kan få ændret dem anna, da din hund jo er død, og du var tvunget til at scanne billederne, men det var der da heller ikke nogen sure miner der vel? du gav bailey middel, pga teksten, (mangel på samme) efterfølgende, det var jo så det jeg troede var en hævnkarakter, da du ikke gav en begrundelse (før jeg spurgte efter den) men det fik vi også klaret, ingen karakterer blev ændret, vi skrev sammen for hygge og no hard feelings, sådan skulle alle gøre, istedet for alt det pjat over en karakter... jeg brugte annas begrundelse til noget, og fik skrevet lidt mere... for satan, gør da som os jer der fatter minus af et point system, så slipper vi for alle de sure opstød.... pote high five fra bailey....

    og den der aftale??? den er da langt fra fair eller noget halvdelen herinde har hørt om....


  • #29   26. jul 2006 nemlig ja smiley

Kommentér på:
ang stemmer

Annonce