4-tallerne 4-tallerne
Hmmm, hvad tænker i om hunden når i giver 4 taller?
Det er jo ikke nogen super dårlig karekter, men tossede jeg forstår det alligevel ikke - altså at man synes en hund kan være middel med pil nedad...?.
Er det billed kvaliteten, at man selv har fået en utilfreds stillende karekter, at man ikke kan lide profilen, ejeren, at man bedst kan se det dejlige i samme type hund som ens egen (uanset race/blanding) - eller hvad??
Nej det er IKKE nogen bestemte profiler jeg har i tankerne (det er IKKE i forb.m.fake), det er blot og bart min nysgerrighed og et ønske om at lære og at forstå hvad der bevæger disse der giver små 4 uden at begrunde *S*
Jeg håber i vil komme med jeres svar, for her er jo mange der har givet forskellige 4 uden at de af den grund er fakes - men der bliver heller ikke givet nogen begrundelse (nogen af jer gør, men ligeså mange har ikke gjordt) og der MÅ da være en grund til at man synes der skal gives 4....Ikke?..
Knuser Karina..
Undskyld det blev lidt langt...
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Knuss..
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Nogle gange hænder det også at jeg smider et 4-tal hvis der kun er 2-4 billeder, eller at jeg ikke bryder mig så meget om hunden, men alligevel godt kan lide den.
Jeg indrømmer blankt at det ikke er alle racer jeg kan lide hvis man kigger på udseendet, men det betyder jo ikke at hunden kan være rigtig sød derhjemme. Kender man hunden, er det jo en helt anden sag!
Jeg håber det er til forstå.
Mange hilsner fra Rikke (som gerne smider om sig med 7-taller, fordi jeg er så vild med de fleste hunde *GG*)
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
4-tallerne