481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad gør i. Hvad gør i.

Har to vuffer der hygger sig lige nu, er lige kommet hjem fra en lang gåtur og lige nu ligger de og gnasker i hvert et okseben..... Men det jeg egentlig ville var at spørge om der er nogen der koger oksebenene inden, eller i bare giver dem rå ? Nida har aldrig rigtig kunne tåle ben, men nu har jeg prøvet at koge dem og pillet noget af margen ud, så nu krydser jeg finger for at det går. For det er jo godt til deres tænder og så er de jo vilde med det :o))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i.
  • #1   18. nov 2004 Hejsa Cirkeline... du gør mig helt nevøs, nej har faktisk hørt et eller andet sted at hvis man kogte dem, måtte det ikke være forlænge.

• #2   18. nov 2004 Jeg har altid givet Misja dem rå men hendes mave kan også tåle det..en veninde koger dem altid for det er det eneste hendes hund kan tåle....Men KUN de helt kraftige okse ben ala suppe ben og ikke koge dem til gummi men blot så marv og kød er - kogt smiley

Held og lykke hvad end du beslutter at gøre..

Knus Karina..

• #3   18. nov 2004 Jeg koger også Nemo ben, ellers vil han ikke spise dem. Men de bliver ikke kogt så længe.

• #4   18. nov 2004 Tak for alle jeres svar..... og Christina det med et lammeben har jeg ikke tænkt på. Tror jeg vil prøve det næste gang.

• #5   18. nov 2004 Mille får ikke så tit ben, da hun har en dårlig mave, men når hun får et, er det for det meste kogt. Selvfølgelig ikke så det er helt blødt ;o))))

• #7   18. nov 2004 Tais får kun de der marvben (noget kalk med hundekiks i) man kan få i en dyrebutik. Hans mave kan absolut ikke tåle noget andet, og han gider heller ikke spise det. Ellers får han grisseøre/hale/tryner, der hjælper også på tænderne. Men jeg har fået anbefalet af dyrlægen at købe et gummi-ben man kan komme godbidder i, det skulle virke på samme måde som ben, hvis hunden ikke kan tåle det.

Cilla

Kommentér på:
Hvad gør i.

Annonce