{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.700 visninger | Oprettet:

Et sidste farvel. {{forumTopicSubject}}

Kære Balou

Nogen siger at man kan føle kærlighed ved første øjekast.

Jeg ved det er rigtigt. Første gang jeg så dig stjal du mit hjerte.

Nu skulle jeg jo så ikke lige havde en hund fra Grækenland, så det kunne jo ikke blive dig. Det forstår du godt ikke?

Ja så det blev altså Koko der blev valgt.

Jeg kunne dog ikke slippe dig og var flere gange om dagen inde for at se, om der dog ikke var nogle der havde adopteret dig;men nej du lå stadig og kiggede ind i dit hjørne af hundegården. Det gjorde bare så ondt i mig.

En dag var der kommet et andet billede, af en anden hund derfra ;men det eneste jeg så var dig. På dette nye billede, af den anden hund lå du stadig og kiggede ind i det samme hjørne ,ja så kunne jeg bare ikke mere og 8 dage efter hentede vi dig i lufthavnen.

Kære Balou, det har været noget af det bedste jeg har gjort i mit liv.

At se dig blomstre op, se lyset blive tændt i dine øjne og se din glæde første gang du legede, det har jeg slet ikke ord for.

Kun en gang har du svigtet mig. Dagen efter du var kommet hjem gik vi en tur i skoven, sammen med de andre hunde, du gik uden snor for jeg var slet ikke bange for du skulle løbe væk for du veg ikke fra min side.

Pludselig løb du bare tilbage og det gik stærkt. Jeg blev mega bange og kom efter dig, så hurtigt jeg kunne,troede jo nok ikke du kunne finde hjem selv;men det kunne du og du lå lige så pænt hjemme i sofaen og ventede. Siden har du ikke løbet længere væk, end du altid har kunnet se mig.

Balou du var en ene og her er blevet så tomt. Balou ,jeg vil aldrig glemme dine brune trætte øjne, som du kiggede op på mig med, da du lå i mine arme, det var som sagde de "undskyld mor ;men jeg kan ikke mere"Jeg svarede dig "Det er i orden Balou Jeg elsker dig gå du bare over Regnbuebroen til de andre og vi mødes der engang" Du sukke dybt og jeg kunne mærke dit hjerte stoppede.

Balou tak,tak for alt det du har givet mig, Jeg vil aldrig glemme dig.

Din Mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sidste farvel.
Kommentér på:
Et sidste farvel.

Annonce