8. aug 2007 Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Et sidste farvel.. Et sidste farvel..
Min dejlige Tasso, du blev 13 år gammel, du havde et liv fyldt med glæde og leg - masser af mad Du har løbet efter alle bolde du kunne, spist alle de lækre rester du ønskede, puttet din våde næse mod os utallige gange, gået alle de ture du orkede.. Ja, du har levet et godt liv.. Vi har elsket hvert minut med dig.
Hele dagen var så underlig langsom, som om du vidste hvad der skulle ske.. Du fik din sidste aftensmad, en masse godbidder og din sidste gåtur.. Du virkede så glad og tilfreds. Kl 17:50 åndede du så ud for sidste gang, dit lille hjerte hamrede en sidste gang.
Du sluttede dit liv værdigt, mens du stadig havde et glimt af leg og unghund i dine mørkebrune øjne. Du havde så mange gode år tilbage, desværre stod dine hofter af, efter mange år med hofteproblemer.
Det hele foregik stille og roligt hjemme hos min mor på dit yndlingstæppe fyldt med dem du elsker mest Du blev fodret med de bedste godbidder og dem du elsker sad omkring dig.
Intet gik galt og alt var smukt og lige i din ånd. Du spiste dine yndlingsgodbidder mens du roligt faldt i søvn..
En time sad vi med dig, græd, kyssede og krammede dig.. Et sidste kys, et sidste kram..
Tasso, vi håber du får en dejlig rejse og at du er et sted med masser af kærlighed Vi savner dig sådan og kan ikke stoppe med at græde, du var vores et og alt - må du finde fred
Please, nogen fortæl mig/os at det bliver nemmere.. Lige nu er alt bare kaos og uforståeligt. Han fyldte så meget, både fysisk og psykisk. Alt er bare rodet.. Vi vil bare gerne have vores lille vuf tilbage
Tak fordi I ville læse med.. Betyder meget.
I've heard it said
That they come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you...
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
God rejse over regnbuen smukke hund
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 1.975
Som de andre siger, så bliver det nemmere og nemmere. Queenie blev aflivet for snart tre år siden. Jeg savner hende stadig, men jeg bliver ikke længere ked af det, når jeg tænker på hende.
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.201
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 1.126
Vil bare sige at det gør mig ondt
Mistede selv min elskede lille hund i Marts
Det første døgn følte jeg at jeg bare havde afleveret hende et sted og snart kunne hente hende igen,sorgen ramte mig hårdt et døgn efter,der gik det op for mig at Sally var væk for altid
Stort kram herfra og sov sødt Tasso
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.452
Sov sødt smukke dreng
Kram til jer
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Mange takker til jer
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 95 Svar: 479
Jeg bor ikke hjemme mere, så ser/så ham ikke til hverdag, men fik ham i fødselsdagsgave da jeg blev 12 - er 25 i dag - men for pokker hvor gør det bare ondt! Har lyst til at tude hele tiden og føler bare at verden er gået i stå. Jeg ved at det nok skal blive bedre, men det er godt nok hårdt
aug 2016
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244
Jeg er frygtelig ked af jeres tab. Ville ønske at hunde levede for evigt! Bare husk på at smerten kun er der fordi den kæmpe kærlighed man har til sin følgesvend er blevet midlertidigt hjemløs.
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 338
Savnet forsvinder aldrig, og jeg lammes stadigvæk af en mavepuster af savn og sorg, i ny og næ. Men jeg ved inderst inde at det var den bedste beslutning. Og det er det, der i sidste ende er den største trøst. At vide, at man ikke bare gjorde det godt - men det bedste. < 3
Kæmpe knus og næsedut fra Milo og mig < 3
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Men det er rart at vide at det bliver nemmere.. Selvom det ikke virker sådan, tak til alle Jer dejlige mennesker, det hjælper at læse.
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 338
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 1.975
nov 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 286
Kan anbefale dig at låne bogen - farvel til en ven- af Anders hallgren..
Der er et smukt digt deri du lige får med på vejen..
Sov sødt lille hund..
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
RIP Tasso
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.234
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 233
I dag for præcis et år siden sagde jeg farvel til min Angel. Det er ikke til at forstå det er så længe siden. Jeg husker tydeligt den meget tomme følelse jeg sad med efterfølgende.
Du skal give dig selv lov til at græde, lad tårerne få frit løb, når de presser på.
Jeg græd meget. Det hænder stadig at jeg græder specielt i svære perioder, hvor min Angel netop ville være kommet, med et trøstede slik på kinden og en logrende hale.
Efterhånden som tiden går vil du huske mere på de gode stunder i har haft sammen, end noget andet. Du vil huske hvordan Tasso fik der til at smile, fik der til at grine og var der for dig når du havde brug at blive trøstet.
Det bliver nemmere med tiden... Men det er SÅ svært og selvom det bliver bedre med tiden, vil det stadig være svært i perioder.
Jeg føler med dig.
Et sidste farvel..