bidt af en gal bold {{forumTopicSubject}}
bamse er en total bold spasser..
Idag gik vi ned på skolens boldbane.. vi har fået lov så længe vi ikke ødelægger noget .. eller efterlader efterladenskaber..
vi havde købt en ny fodbold.. til mickey som han kunne lege med.. MEN næh nej.. han tonsede bare rundt.. i mens var bamse ved at gå i spåner over at bolden var størrer end ham.. han hyklede og pev. sprang op og ned af ham.. fråderne stod ud af muden på han.. skubbede den med næsen.. gøede. pev lidt mere.. sprang op på den.. løb efter den.. og nød det i fulde drag
det var sku skønt at se.. nu 40 min efter.. leger han stadig med bolden :P.
dog nu er det lille dyr forpustet.. og der er savl over hele mit gulv.. hehe
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Men det der dog alligevel Bianca der er boldspasser her i huset.
Er vi på udstilling udendørs, som ofte er på idrætsanlæg, og hun opdager at nogle spiller bold et eller andet sted, så kan jeg godt sige farvel til hendes opmærksomhed - hun er kun fixeret på bolden.
Det samme gælder til agility. En anden hund, en Aussie, havde ejeren en tennisbold med. Vi har 3 baner og vi er på den venstre bane og de er på den yderst til højre. Jeg gør Bianca klar til løb og i samme omgang er Aussien færdig med sit løb på den anden bane, og tennisbolden bliver kastet. Bianca spæner tværs over den midterste bane og efter bolden, som hun når at fange for næsen af Aussien, som bare bliver helt paf. Bianca havde svært ved at forstå at det ikke var hendes bold, nu hun havde været så dygtig at hente den. Kunne dog ikke lade være med at trække på smilebåndet, og de andre fik sig også en på opleveren.
En dag kom hun ind med en tennisbold og jeg lagde den på sofabordet, og hun puttede på sofaen. Da jeg rejste mig, så gik der 2 sek. så valsede hun op på bordet, tog bolden i munden og hoppede ned. Så det var derfor hun var så stille indtil jeg rejste mig. Nåede slet ikke at reagere, men jeg er færdig med at lægge bolde på sofabordet.
mar 2007
Nu gælder det kun den STORE! fodbold ><. fråderne står mig nsrat til halsen.. så meget salver bamse
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
mar 2007
bamse er bare 1½ kg lettere
bidt af en gal bold