21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Hundesprog er facinerende =) Hundesprog er facinerende =)
Min søster har lige været her med sin hvalp.
En han, blanding af labrador og collie (hyrdehund har de sagt, men jeg tror det er collie), og han er omkring de 5 måneder..
De har en hund mere derhjemme, en tudsegammel (9 år) breton der bedst kan lide sig selv og ikke under hvalpen særlig meget..
Kaoz deler jo gerne hvad han har, og det resulterede så i, at hvalpen synes at ALT var dens, og Kaoz blev så lige knurret og bidt efter..
- Desvæææææære bliver Kaoz meget underdanig indendørs (det udendørs er næsten væk vha selvtillidstræning), og jeg måtte så træde ind så den lille ikke terroriserer bassen..
Hvalpen - Simba hedder han, bor på landet og var i byen første gang og der støttede han sig utrolig meget op af Kaoz som jo er vant til at færdes her =)
Det er så facinerende at se de små tegn og posturer hundene laver til hinanden =D
Kaoz var meget obs på, at Simba ikke skulle blive bange, og skærmede for de farlige biler og barnevogne *GG*
- Simba sliiiiikkede i mundvigne og gemte sig bag den store sorte frelser *LOL*
Simpelthen så hyggeligt, og min søster vil se om hun ikke kan komme herind et par gange om ugen og gå tur sammen med fætteren =)
Ooohh og en sidste ting..
Lige da de mødtes, der var Simba meget stresset, nervøs og usikker.. Han gøede meget og Kaoz reagerer ved at stille sig stift op og knurre hen over hovedet på den imens han logrer med halen, hvorefter hvalpen falder til ro og de hilser i en snuse-ring (næse-hale-rundkreds)..
Hvad var det lige Kaoz fortalte der? Dominant postur, knurren og logren...
Simba fattede det godt, men jeg har aldrig set det før =)
Billede af det lille vidunder kommer inden længe, skal lige have dem ind på puteren =)
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
"nu skal du bare se, Simba - det er sletterik farligt" søøøde ko jeg har =)
jeg har fået billeder af deres hundesprog på stranden, ligger dem lige ind i et album, det ser nu skægt ud =)
jun 2005
her er billeder fra strandturen.. undskyld kvalliteten, alt gik så stærkt og Simba er nærgående *GG*
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16114
giv gerne bud på hvad der bliver fortalt =)
Det skal siges at koen også legede med den lille pestilens, det gik bare for hurtigt til at jeg fik taget billeder (og det skulle jo også foregå oven på mig)
jun 2005
jun 2005
han har aldrig gjort det før, men han er jo også ved at være voksen nu *smil*
Hundesprog er facinerende =)