{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

hun overraskede mig.... {{forumTopicSubject}}

min lille bella overraskede mig lige igen igen..
hun er normal en forsigtig hund over for andre hunde, og slås, det gør hun bare ikke... bordtset fra en hund, min svirfars hund, han får skælud engang imellem.. men denne gang var hun sku go..
svirfars hund er en boxer, og han er pænt vild, og det kan min søn ikke lide, og jo mere oliver skriger, jo sjover syntes hunden det er..
men det blev altså lige for meget for bella, så han fik lige skidebalde af hende.. de slås ikke, han fik bare skælud..
syntes det er fedt at ens hund forsvar min søn så meget som hun gør.. hun er der hver gang andre hunde nærmer sig oliver, har aldrig gjordt noget, bare gået imellem, men denne gang var det bare for meget...
er lidt stoldt over hun forsvar ham.. dygtig pige... hun fik også stor lækker mad da vi kom hjem... griner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun overraskede mig....
  • #1   14. jan 2008 nårh hvor søøøødt!! smiley

  • #2   14. jan 2008 Dejligt når hunde opfører sig sådan smiley

  • #3   14. jan 2008 Skønt ;-))

    Nogle år tilbage da vi var ved stranden så vi en hund som stod mellem vandet og en lille pige, om den var trænet til det ved jeg ikke, men sødt så det ud. Hunden sørgede for at pigen ikke gik ud i vandet.

    Tror altså at nogle hunde (tæver) opfatter børn lidt som deres hvalpe...


  • #4   15. jan 2008 Vi har en nevø på 6 år nu. Han elsker Kent, så han er tit på overnatning hos os når han er nede hos sin far (Kents storebror)

    Når han sover hos os, skal han altid have min store tigerdyrsbamse med i seng og sove med. Den første gang han så skulle sove hos os efter vi havde fået Rico... Det så bare så sjovt ud... Mathiaz havde fået pustet luftmadrassen op og var smuttet i seng og havde fået tigerdyr op til sig. Vi skulle så til at i seng også og vi stod på badeværelset og børstede tænder... Pludseligt kunne vi høre Rico pruste og knurre... Og vi blev overraskede, for vi troede han havde set noget ved hoveddøren... Men nej... Han stod ved ludtmadrassen... Og knurrede mod Mathiaz... Vi blev helt bange.... Så opdagede vi at Mathiaz snorkede og Rico kiggede ikke mod mathiaz.... men mod tigerdyr og når mathiaz stoppede med at snorke, så stoppede Rico... Han prøvede at beskytte Mathiaz mod tigerdyr som han troede knurrede af mathiaz... *GG* vi turde dog ikke helt at lade ham være inde hos Mathiaz den nat - ikke fordi han ville gøre mathiaz noget (de er meeeget gode venner) men <i>hvis</i> han nu til sidst ville beskytte mathiaz så meget at han ville angribe tigerdyr, så ved man jo ikke hvad der skete... Så der blev lukket ind til mathiaz. Lidt spøjst at han ville beskytte mathiaz mod tigerdyrs "knurren" smiley


Kommentér på:
hun overraskede mig....

Annonce