309 visninger
|
Oprettet:
Orthovet Ringsted {{forumTopicSubject}}
Min veninde skal sandsynligvis have sin hund PL opereret og er i den anledning blevet anbefalet Orthovet i Ringsted, fordi de dels var dygtige og dels billigere?! Er der nogen der har erfaringer med det sted? Og hvad er billigere? Er de værd at rejse efter, hun kommer fra København og har ingen bil, så det er noget af en rejse med tog og bus..
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.094
aug 2004
Følger: 47 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.057
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.094
okt 2011
Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.458
Jeg er fra Bornholm, så en god times transport ville jeg tage som ren luksus
Da min ene tæve skulle opereres, var Orthovet min første prioritet fordi jeg tidligere har brugt både Lars og Ken, men jeg kunne ikke vente på, at klinikken blev lavet helt klar, så jeg endte hos Claus Sloth.
En bekendts bekendte fik kort tid efter opereret sin hund på Orthovet, da de havde åbnet. Prisen var meget tæt på den samme - hendes hund vejede mere end min, så det kan ganske enkelt være narkoseprisen/medicineringen der har gjort den lille forskel..
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 346 Svar: 14.163
Den faldt jeg også over
Jeg har altid brugt Ken / Lars, og gør stadigvæk. Ved ik om de er billigere end Sloth, men måske, når man tænker på huslejepriser Ringsted kontra Charlottenlund ???
Jeg har aldrig haft noget at udsætte på deres behandlinger - de er enormt dygtige, begge to.
Der er kommet to "nye" hos Orthovet, men dem har jeg ikke haft hunde ind hos. Kan dog ikke forestille mig, at ikke-dygtige bliver ansat der.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 79 Hunde: 8 Emner: 508 Svar: 12.452
To måneder efter operationen var det helt umuligt at se på ham, at der nogensinde havde været udfordringer - nu er der vist snart gået et år, og han er tip-top.
Så udover, at jeg også altid selv har sværget til Ken/Lars ift. "alt med knogler", så får Orthovet lige en ekstra anbefaling herfra
Orthovet Ringsted