Det sorte lyn og aktivitetsdimser Det sorte lyn og aktivitetsdimser
Jeg var i Rema i går, og kom til at købe sådan en aktivitetsdims til Sia.
Det er en plade, hvor man gemmer godbidder i, og hunden skal så skubbe nogle runde dimser frem og tilbage, for at få fat I godbidderne.
Sia blev vældig glad, og var meget ivrig - for ivrig. Sia skubber ikke til dimserne, nej hun prøver på at æde dem
Jeg må konstatere, at sådan en dims ikke er lavet til det sorte lyn.
Findes der nogle lignende aktivitetsdimser, som kan holde til en rigtig hund?
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.675
Men du kan ikke forvente at Sia ved hvordan hun skal gøre i starten, så der må du hjælpe og guide og måske sætte en hånd henover klodserne, hvis hun begynder at bide uhæmmet i dem.
Mine elsker den her: https://www.sellpy.dk/item/ubnFUBNuIm?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17610409619&gad_source=1&gbraid=0AAAAAoXR3MzBryUehbK6siFFPMk-cFevU&gclid=EAIaIQobChMIzffZvr_uhgMV7ZpoCR1REgOSEAQYCiABEgI5GfD_BwE
okt 2023
Følgere: 102 Emner: 27 Svar: 3.311
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.421
Hun er simpelthen for glad og ivrig
Måske kan hun få et job, hvor hun skal teste holdbarhed på hundelegetøj
Forleden tog hun livet af en plysand med "rappelyd" og en leguan. Sia lå ude midt i haven i et hav af "sne", og hun var meget utilfreds med at jeg prøvede at samle sneen, inden den blev ædt
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.421
Jeg skulle kigge på et trimmebord, og kom hjem med et bord med hjul og galje, som rabat fik jeg lige 2 fine Nina Ottosson spil med: Dog tornado og Dog fighter.
Dem må vi så lige passe godt på.
Trimmebord og spil kostede 700 kr., og så er det et bord, der er brugt til en verdens vinder
På hjemvejen blev der købt en pose kyllingehalse, en pose kyllingevinger, 5 kg blandet hest, 10 ruller Vom, en ny snor til Sia, en stor West Paw toppl og 3 pandelapper. Det blev så lige knap 1000 kr.
Nu er der så heldigvis ro på hundene
Det sorte lyn og aktivitetsdimser